Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal...

Hoşçakal...
 

Hoşçakal


Günün birinde mutlu olursan eğer,
Bilki bana olan sevgin bitmiştir.
Gözlerin dalmıyorsa sebepsiz, purslu camlara.
Bilki bu can bu bedenden gitmiştir.

Senin için herşey bitsede, ben hergün doğan güneşle,
Yeniden uyanıyorum sana...

Cebindeki beş kuruş bile,
Mutlu ederya insanı bazen.
Herşeyi unutursun hani,
Hastalığını, derdini, kederini...

Bu dünyayı sana bıraktım,
Herşeyi ile mutlu olasın.

Ben gidiyorum, ta... uzaklara,
Senden çok uzaklara.

Hani derlerya, sevene yollar ırak gelmezmiş.
Senden uzağa gidiyorum ya ben,
İnan çok ırakmış yollar, yalanmış söyledikleri.

Sen şimdi mutlu ol, sakın beni hatırlama.
Çok iyi biliyorum, sevdiğini hatırlayınca,
Yanında olmaması kötü bir duygu.

Bir sigara içimlik molam kaldı,
Gelecek son otobüs ve bu... son vedam.
Hoşçakal gönlümün beyaz gülü, hoşçakal...

Recep GÜLER 

 
Toplam blog
: 12
: 587
Kayıt tarihi
: 10.02.11
 
 

Recep GÜLER Bursa’nın Orhaneli ilçesine bağlı şirin ve küçücük olan Gazioluk Köyü’nde 1984 yılında d..