Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal iki gözüm hoşçakal

Hoşçakal iki gözüm hoşçakal
 

HOŞÇAKAL İKİ GÖZÜM HOŞÇAKAL


Unuttum sanıyordum seni, ta ki gözlerine bakana kadar
Haykırdım ismini geceye, ağladım son gözyaşım akana kadar
Yıldızları saydım, karanlığı yok saydım, ölürdüm uyusaydım
Ne olurdu gece yerine gözlerinde ki siyahta uyansaydım
Şimdi bazen ağlarım bazen bakarım öyle boş boş
Gönül nahoş, başım sarhoş halimse bir hoş
Şimdi bir adamım yalnız, sözlerimse hepten anlamsız
Halimse harap başım gün geçirmiyor ağrısız
Bir sigara yakıyorum ya ağzımda unutuyorum ya da elimde
Bazen yargısız infaz yapıyorum bazen de mahkeme kuruyorum beynimde
Bardağımda hep son yudumu, sigaramda son çekimi sana saklıyorum
İçkimin birazını, sigaramın yarısını, kalbimin tamamını sana bırakımıyorum
Her ayak sesinde, her kapı gıcırtısında koşuyorum sen gelirsin ümidiyle
Gelmeyince oturup bir köşeye ağlıyorum, bozuluyorum haliyle
Hava kararınca başım iki elimin arasında sabaha kadar öylece otururum
Sehpanın üzerinde eski günlerden kalma sönük bir mum
Bir köşede içki şişeleri, bir köşede sigara izmaritleri bir köşede ben
Bir köşe ise tertemiz ve bomboş gelirsin diye sen
Duvarsa eski püskü bir resim ve bir köşesi kırılmış ayna
Ve atmaya kıyamadığım bir çiçek benziyor diye sana
Neyse güzelim boş ver, burayı anlatıp da karartmayım içini
Sen her akşam güneş battığında hatırla yeter beni
Hayatımın son demlerindeyim, son dileğim mutlu ve mesut kal
Hoşçakal iki gözüm hoşçakal 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..