Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal mutluluk ~

Hoşçakal mutluluk ~
 

Yaşadıkça mı pişmalığım artıyordu?
Yoksa pişman oldukça mı ağlıyordum?
Gözlerim umutsuz bakmayı mı öğretti bana?
Yoksa kalbim kelepçeledi mi mutsuzluğu gözlerime?

Hayallerimi takip etsemde boş artık.
Nasıl olsa avutmayacak birgün.
Ama bir zamanlar böyle düşünmezdim.
Maziden içimde kalan o gün.

Hoşçakal Mutluluk...* ¦

Özlediğim eski günlerimi arıyorum,
Belkide kaybettiğim duygularımı.
Aklıma geldikçe buğulu geçmişim,
Hiç olmadığı kadar titriyorum.

Güneşi hissedemiyorum tenimde,
Gülemiyorum ki eskisi gibi içten.
Paylaşamıyorum hüznümü kimseyle,
Tanıyamıyorum dostlarımı gün geçtikçe.

Hoşçakal Mutluluk...* ¦

Suç bende farkındayım.
Güvenmekle hata yaptım.
Ama üstüme gelme hayat.
Nasıl olsa basitti senin için.
Bir insanın umutlarını kırmak ~

Hoşçakal Özgürlüğüm...*¦

* * *
 
Toplam blog
: 12
: 427
Kayıt tarihi
: 29.10.10
 
 

Merhaba :) Adım Senem. 11.sınıf öğrencisiyim. Daha önce dergide yayınlanan yazılarım ve şiir ..