Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal...

Hoşçakal...
 

Aslında ben varım,
 
Yanında olmayan bedenim 
 
Sen de varsın,
 
Yanımda olmayan bedenin… 
 
 
Yarı saydam perde gibi gün boyu taşımak zor
 
Ama ayrılık köprüsüne adım atılmışsa dönüş de zor
 
Kırılgan bir kuş gibidir gönül bir anda uçar, kaçar
 
Dedilerdi bana; “Sev ama çok da sevme!”
 
Nedenini o zaman anlayamamışım
 
Çünkü severken çok güzeldi yaşam
 
Sonra; sonra işte, sadece sonra…
 
 
Hadi gel bir anlaşma yapalım!
 
Aynı anda kalplerimizden çıkalım
 
Neden intikam alırmışçasına gitmiyorsun?
 
Yaşamımdan çıktığın gibi belleğimden de gitsen
 
Yaşam yine güzel olur mu?
 
 
Tamam!
 
Pes ettim, benden çıkma artık 
 
Çünkü ben de sende kalarak intikam alacağım
 
Hoşça kal…
 
 
Bojidar Çipof
14 Ekim 2014 Yeşilköy
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..