Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Hoşgeldim

Hoşgeldim
 

Sonunda oturdum bilgisayarın başına bu sefer kararlıyım yazacağım günlerdir atlattığım bloğumun ilk satırları olacak bunlar. Ne kadar uzun zaman oldu yazmayalı, kafasını kuma gömmüs deve kuşu gibi hissediyorum kendimi. Yazmak sanki tüm maskeleri cıkarıp atmak gibidir ya ne varsa söylemek zorundayım sanki, korumasız sahipsiz kelimeler korkuyorlar dışarı çıkmaya yazık ne cok yalnız bıraktım onları oysa eskiden sıkı dostumdular herşeyi akıtırdım taşardım sonra ani bir kararla sustum...

Neden???

Farkettim ki yazarken acımı dindirmiyorum aksine daha da kanıyor yaralarım unutmuyorum onları, hep taptaze duruyorlar aklımda, bir de ilginç bişey;hiç mutluyken yazamıyordum, sanki kelimelerle hüzün kardeşti ve artık ben mutluluk istediğim için vazgeçtim bu kara mavisiyle içimi boğan gecelerde buruk yazılar yazmaktan...

Seneler geçti böyle işte şimdi kara gecelerin hüzün kokan kelimelerini sildim kafamdan umudum geldi, kapılarımı açtım ardına kadar, hoşgeldin dedim, gülümsedim sarıldık ve ondan vazgeçemeyeceğimi anladım artık iyi ki geldi ne çok karartmışım kalbimi şimdi anlıyorum.

Neyse hala geç değil artık umut seyahatlerime sizi de davet ediyorum bu umutlu günlerde sizleri de görmekten kıvanç duyarım. Neyse ilk ben söyleyeyim kendime HOŞGELDİM:))

 
Toplam blog
: 8
: 494
Kayıt tarihi
: 27.06.07
 
 

1981 ocak doğumluyum. Çılgın bir kovayım diyebilirim. Matematik öğretmeniyim. Dünyada son kalan birk..