Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Benden Bir Tane Daha Yok

http://blog.milliyet.com.tr/banadair

19 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hoşgeldin Bahar

Cemrelerin bir bir düştüğü şu güzel aylar da içim kıpır kıpır, güneş öyle güzel öyle samimi ki... Sanki o da çok mutlu bu durumdan. Havada envayi çeşit polen ve çiçek kokuları bana aşkı anlatıyor.. Kokladıkça kanım kaynıyor..

Gardrobu açıyorum tam baharlık püfür püfür bir elbise bulup giyiyorum. Okullu gençler başka bir alemdeler şimdi yeni aşklar yeni arkadaşlıklar.. Parklarda daha yeni dünyayla tanışmış bebekler, çocuklar da nasibini almışlar..

Çimlerin üzerine uzanıyorum sanki bulutların üstündeyim. Bir papatya koparıyor olmayan aşkım için seviyor sevmiyor yapıyorum.. Sevmiyor çıkıyor... Sonra kendi kendimi telkin ediyorum. “Bir gün kırlarda dolaşırken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan. Ama sevmiyor çıkarsa inanma çünkü o sadece bir papatya...”

Sonra bir kelebek uçuyor dizime konuyor, izliyorum kaçmasın diye kımıldamıyorum.. Konuşmaya başlıyorum onunla. “Merhaba güzel kelebek, senin için 3 günlük ömrü vardır diyorlar gerçekten öylemi? Peki öyleyse sen bugün kaçıncı günündesin demeye kalmadan uçuyor.

Etrafı inceliyorum biraz, karıncalar çalışmaya başlamışlar bile, aralarında kırmızı bir böcek var uğur böceği, gülümsüyor elime alıyorum. Telaşla yürüyor avcumda, korkmamasını söylüyorum ve başlıyorum “uç uç böceğim annen sana terlik pabuç alacak alacak” ve o da uçup gidiyor..

Derin bir nefes çekip, birileri için umarım yaşama sevinci olursun hoşgeldin bahar diyorum...

 
Toplam blog
: 11
: 518
Kayıt tarihi
: 29.05.09
 
 

02/03/1984 doğumluyum, lise mezunuyum bu sene açıköğretim muhasebe 1. sınıftayım. Özel bir bankanın ..