Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Hoşgeldin Başbakan Kemal kılıçdaroğlu

Hoşgeldin Başbakan Kemal kılıçdaroğlu
 

Ülkemin umud ışığı Hoşgeldin


Uzun süredir ara verdiğim blogdaki yazım olsun gerçek yaşamımdaki bir çok aktivite olsun yeniden bir umud bir heves bir hırs buldu. Yaşadığım ülkenin son yıllardaki karanlık günlerine bir umud ışıgı gördüm ve inanın bugün son zamanlardaki ikinci mutluluğumu yaşıyorum.

Yaşadığım ilk mutluluk ise Deniz Baykal ın istifasını açıkladığı gündü. CHP de yıllardır Tek adam imparatorluğu yaşatan adamdan skandal bir görüntü sayesinde kurtuluyorduk. İktidarın yapmış olduğu dikta yönetime hiç bir söz söyleyebilme hakkı olmayan kendi partisi içinde dikta yaşatan bir adam gidiyordu.

Neyse neyse bugün gerçekten cok ama cok mutluyum. Ülkem üzerinde bir ışık doğdu. Tek isteğim bunun bir serap olmaması ve korkum ise Fettullah teror örgütünün kendileri için tehlike olacak bu ışığa karşı hayali senaryolar hayali ses kayıtları bilgisayarlarda oluşturulmuş illegal bilgileri............

Ama olsun yinede bugün çok mutluyum. Bugün ışığı gördüm cok ama cok parlaktı ki o kadar olur göz kamaştırıyordu.

Bugün CHP kurultayında o kadar çok kişi gördüm ki hepsi ışık peşinde koşan aydınlığını kaybetmiş küsmüş kişilerdi. Ve işte bu benim bugün sadece mutlu değil cok ama cok mutlu olmama sebeb oldu.

Bugün ülkem üzerinde doğmuş olan ışıgın hep var olması umuduyla herkese saygılar

 
Toplam blog
: 44
: 2426
Kayıt tarihi
: 30.08.08
 
 

Yaşamak buysa yaşıyoruz işte, hayat bir mücadele ve ben de bu mücadeleyi elimden geldiği şekliyle ve..