Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hoşgeldin bebek, yaşama sırası sende

Hoşgeldin bebek, yaşama sırası sende
 

:)(:


Bebeğim hoşgeldin. Büyük şairin sözleri ile seni karşıladık..

Ama bilmelisin ki gelmene sevindik. Hem annen hem de ben. Bebeğim, güzel günler göreceksin. Ama bunun yanında acılarda. Bu dünyada binlerce kuşak gelip gitti. Ben, sen, daha sonraki.........

Ama bilmelisin ki, hepimiz biricik şey istiyoruz; ''Daha güzel ve yaşanası bir dünya''.

Hep bunu istedim. Hepte bunu isteyeceğim. Benim yaşama dair umudum ve direncim hiç eksilmedi. Hep ''iyiki varız iyiki yaşıyoruz'' dedim.

Şimdi ise dahada umudum ve direncim arttı. ''İyi varsın iyiki yaşıyoruz'' diyorum..

Bebeğim, umudunu hiç kaybetme. Çünkü geldiğin yeryüzü parçası, evrenin hem en açınası, ama aynı zamanda en katlanısı yeridir. Demem odur ki seninde görmeni istiyorum.

Bilmelisin ki, en güzel şeylerde bu lanet yağdırdığımız yeryüzünde oluyor. Sen doğduğun andan itibaren dünya hergün biraz daha kötü olacak. Ama bilmelisin ki, bunların karşısında hergün iyiyi güzeli dahada farkedeceksin ve kiymetini dahada bileceksin. İyiyi ve güzeli gördükçe dahada rahat nefes alacaksın ve ruhun umutlarla dolacak.

Kısacası, ''her şeye rağmen yaşamak güzel şey'' diyeceksin. Ve yaşama umutla sarılacaksın.

BİTEN BİR BEBEKLİĞİN ARDINDA……

Bebeğim bir yılı geride bıraktın. Acısıyla tatlısı ile dolu dolu bir yıl. Şimdiki duygularım ‘’ne çabuk geçti’’ diyor.

Ama tabiki öyle olmadı. Bunun her saniyesinde ayrı bir duygu ve kaygı vardı. Şimdi artık ‘’bebeklik’’sonlanırken evimizin ‘’çocuğu’’ oldun. Daha önce ‘’bebeğim’’ derken, şimdi ‘’çocuğum’’ diyeceğiz.

Ama uzun bir süre gözümüzde hep bebek kalacaksın. İlerde sen de farkedeceksin, büyüyeceksin, kendini gözlemleyeceksin ve birde bakacaksın ki kocaman bir hayat göz açıp kapar gibi geçmiş gitmiş.

Ama bilmelisin ki, zaman durduramadığımız, akıp giden anlardan oluşur. Hayatımızda bu anların toplamıdır. Uzun hayalerin girdabına kapılmadan bu anları güzeleştirmek gerekir.

Hemde keyif aldığımız şeyler yaparak. Çünkü bu anlar elimizde bir bir kayıp gidiyor. Bir daha geri gelmemek üzere………………

 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..