Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hoşgeldin Duru bebek... Yaşama sırası sende

Hoşgeldin Duru bebek... Yaşama sırası sende
 

Hoşgeldin aramıza Duru Bebek. 14 Kasım 2009 Saat : 08.10


Beni bekliyorsun biliyorum

Ben de seni bekliyorum

Sana senden daha yakınken seni neden bu kadar özlüyorum?

Açıklayamıyorum...

Gözlerinin içine bakmak istiyorum.

Gözlerimin içinde geleceği görmek istiyorum.

Ellerinin tenime sıcaklık ve şefkat vermesini istiyorum.

Kokunu almak istiyorum.

Bir daha hiç unutmayacağım kokunu.

Sesin beni başka dünyalara götürsün.

Yalnızca beni çağır,

Beni konuş,

Benim için şarkılar söyle.

Dünyaya karşı yanımda olmanı istiyorum.

Bana her şeyi anlatmanı istiyorum.

Yaşamak nasıl bir şey?

Yalnız bırakma beni.

Özel olmak istiyorum.

Kalbinde kimsenin olamayacağı kadar özel.

Tüm sevgini istiyorum.

Sarıl bana,

Hiç ayrılmamacasına sev beni.

En değerli misafirin olarak al beni evine.

Beni bekliyorsun biliyorum.

Gözlerime bak

Dünyaya senin gözlerine bakarak "Merhaba" demek istiyorum.

İlk senin kokunla koklamayı öğrenmek istiyorum.

İlk senin ellerin dokunsun tenime.

Benim için ninniler söyle.

Anne senden çok şey mi istiyorum?

Şimdiden çok mu yordum seni anne?

Bir şey daha isteyebilir miyim anne?

Beni çok özel karşıla anne.

Bu kadar beklemişken birbirimizi

Benden başka hiç bir şey düşünme anne.

Yalnızca beni düşün, beni bekle...

Geliyorum anne.

...

Küçük yeğenimiz DURU bugün dünyaya gözlerini açtı.

Ben de,

Hastane koridorundaki pano da bulunan bu güzel satırlar ile bu yaşanmışlığı sizlerle paylaşmak istedim.

Hoşgeldin aramıza bebek,

Ne iyi ettin de geldin.

Hoşgeldin...

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..