Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hoşgeldin hayatıma bebek

Hoşgeldin hayatıma bebek
 

HOŞGELDİN BEBEK


Hoşgeldin meleğim küçücük kalbini gördüm ya içim bir kez daha rahatladı.

Nereye gidiyorsun yaramaz şey küçücük kalbinle küçücük beyninde neler oldu da korkuttun bizi :)

Senin için tam 4 yıl bekledim doğru zamanı, işimi herşeyimi sana göre ayarladım.

Sen şimdi neden oyunbozanlık yapıyorsun bebeğim.

Geceleri küçücük ellerini görüyorum rüyamda bana sesleniyorsun küçücüksün bembeyaz ellerin küçücük ayakların.

En önemlisi BENİMSİN.

Annem hayatıma hoşgeldin hepimiz heyecanla doğacağın günü bekliyoruz.

Bak hayattan o kadar şikayet eden annen gitti yerine başkası geldi sanki.

Baban bir başka bakıyor gözlerime sayende kadınım yavrumun annesi diyor bana her dokunduğunda.

Bilyorum onunda kafası karışık, korkuyor gelecekten laf aramızda bende korkuyorum.

O mekanik alette seni gördüm ya siyah beyaz küçücük kalbin atıyordu:)

Meleğim aramıza hoş geldin.

Dostlarım sağolun şimdiden biliyorum hepiniz çok sevineceksiniz meleğime...

Şimdiden sağolun :)

H.A. 06.11.2009

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..