Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hoşgeldin hüzün

Hoşgeldin hüzün
 

Hoş geldin hüzün, kısa süreliğine de olsa biraz ayrı kalmıştık, buyur gir içeri. Yapişık ikizler gibiyiz hüzünle bir türlü birbirimizden kopamıyoruz, Sevgili hüzün sakın sana kızdığımı zannetme ve de suçladığımı, inan bana bu tamamen samimiyeten kaynaklanan hoş bir latife senin için. Uzun zamandır beraberliğimizde hüzün beni sadık dost gibi hiç mi hiç bırakmadı, birbirimize o kadar yakındık ki çok kıskanıldığı için kendileri muzdarip bile olmuşlardı. Lakin hüznü kimse tahtından edemedi, neyse kısacası biz ayrılamayız dedik sonunda.

Hüzün ve aşk çok yakıştılar birbirlerine bana bir faydaları olmasa da beraber çok uyumlular, bende onları rahatsız etmemek için sürekli somurtuyor, uzun uzun ahh çekip bol bol da ağlıyorum. İnsanlar o yada bu şekilde zamanlarını geçiriyorlar, ne zamanı be , ben zaman geçirmiyorum adeta can çekişiyorum. İbrahim tatlıses'ten "ah aşkım, tamam aşkım" şarkısı dilimden düşmüyor, sizde dinleyin çok hoş olmuş ahhhh ahhhh.

Rahmetli Fikret Kızılok'ta bir şarkısında "sabahın tam 3'ündesin, dertlerin en gücündesin, hala onun peşindesin, yapma dedim yaptın gönül" diyordu

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..