Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hoşgeldin Irmak Bebek

Hoşgeldin Irmak Bebek
 

IRMAK DİLMEN...


Merhaba. Hayatımda ilk defa bi yazıyı yazarken bu kadar heyecanlı, mutlu, umutluyum. Hatırlar mısınız bilmem, bir yazımda size doğacak kuzenimden bahsetmiştim. Dayımın kızı olacak diye. İşte bizim bebeğimiz sonunda doğdu. Ama ismi Selenga değil, bebeğimizin ismi " IRMAK " ...

Elbette herkes için kendi bebeği dünyanın en tatlı, en güzel, en şirin bebeğidir. Ama Irmak Bebek çok farklı geliyor bana... Böyle aynı kendi gibi ufacık elleri, ayakları, ağzı, burnu, gözü... Böyle sanki benim kardeşim ya da kendi bebeğim olsa bu kadar sevemem gibi geliyor. Çok belli edemiyorum ben sevgimi... Ama o kadar çok seviyorum ki onu, bilemezsiniz. Ben hayatımda bu kadar tatlı, bu kadar masum, bu kadar küçük, bu kadar çaresiz bir şey görmedim ki...

Keşke onu görebilseydim, ama sadece fotoğraflarını görebiliyorum. Çünkü bizim küçük bebeğimiz, Irmak Bebeğimiz şuan Muş' ta... Bense taa Zonguldak' tayım " maalesef" ... Bu nedenle yarıyıl tatillini iple çekiyorum. Yarıyıl tatili çabuk gelse de bir an önce kavuşabilsem bebeğimize...

Biz ailecek Fanatik Fenerbahçeliyiz. Ve tabi ki Irmak Bebeğimiz de Fenerbahçeli. Biraz büyüsün, onu öyle bir Fenerli yapacağım ki, ben bile şaşıracağım yani :)

Merak edenler Galerilerim' e Irmak Bebeğimizin fotoğraflarını koyacağım. Eğer arzu ederseniz oradan bakabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla, Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..