Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hoşgeldin Miço

19 Temmuz 2008 akşamı, aramıza katılıp, bizim evin üçüncü kişisi olan minik Miço.

Evet! dünya tatlısı, sevimli, minik masum bir kedi yavrusu Miço... Annesi; iki kardeşi uzaklarda kalmış. Sevimli yüzü, masum bakışları hüzünlendirse de beni, evimizin neşe kaynağı oluverdi... Oysa evimizde kedi ile yaşamak imkansızlar listesindeydi. Büyük kızım nasıl başardı bilmiyorum amaaa, bizim evde bir prens yaşamaya başladı... Ve ben bu satırları yazmak için, Miço'nun patilerini harf tuşlarının üzerinden çekmesini bekliyorum. İşte böyle!... İster inanın ister inanmayın ama Miço bizim ev halkının(toplam 2 kişiyiz) mutluluk kaynağı oldu. Bu gün ilk ziyaretçileri geldi. Alaz (boxer)'ın ve Köfte (İran kedisi)' nin anneleri Miço' ya "mutlu olsun " demek için evimize geldiler... Neşe ve Özgül teyzelerimize, tüy sayısınca teşekkürler, teşekkürler...

En büyük heyecanı da, yarın yaşayacağız hep birlikte. Sevgili torunum Ece ilk kez karşılaşacak Miço ile. Ben ve dedesi çok heyecanlıyız çok!... Ece ile Miço' nun karşılaşması nasıl olacak acaba???...

Ah sevgili kızım Zübeyde; biz iki ihtiyarın yüreğindeki hayvan sevgisini gün ışığına çıkarttığın için sana ne kadar teşekkür etsek az!... Yalnız tek sorunumuz var; baban da ben de Miço'ya öyle bir sahip çıkıyoruz ki, öyle bir ilgileniyoruz ki "kim Miço'ya daha yakın olacak?..." kaygısı zaman zaman tartışmamıza neden oluveriyor...

Miço; 23 Mayıs 2008 tarihinde doğmuş, bedeni açık gri tüylerle kaplı, büyük gözlü, sevimli ve çok çok akıllı bir kedi... Sevgili Miço; aramıza hoş geldin ve iyi ki geldin...

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..