Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hoşgeldin Mucize

Bundan tam 6 yıl önceydi. Saat tam 20:00 ben soğuk bir hastane koridorunda kolumda tanımadığım bir hemşireyle girdim ameliyathaneye. Nasıl bir mucizeyle karşı karşıya kalacağımı bilmeden.Anestezi uzmanının beni ameliyata hazırlayışı,neşeli konuşmalar ve operasyonun başlaması...

Doktorun saat tam 20:20 de beni o dünyalar tatlısı kırmızı,tüylü ve sevimli bebekle tanıştırma hali...

Ben bir mucizeyle beraberdim artık.Hayatımın anlamı yakışıklı oğlum Taha Arda..Tam karşımdaydı ...

Mutluluğun tavan yaptı yerdeydim.Ve bugün onun doğum günü ...İyi ki dogdun oğlum ..İyi ki varsın...

Hayatımızı anlamlandıran şeyler vardır.Kimilerine gore bir sevgili ,kimi ne gore annesi, babası ve ailesi, kimilerine gore ise işi..herkesin ama herkesin hayatta tutunduğu o özel kordunu sağlamlaştıran konuları hep farklı olmuştur.

Yaşam kimi zaman bizim planlarımıza ters gelen şeyler yapsada yada biz öyle düşünsek de aslında herşey tam da olması gereken zaman da ve yer de gerçekleşiyor.Sadece bizler o anın atmosferiyle olayları iyi irdeleyip göremiyoruz..Zaman geçdikçe çok daha iyi anlamaya ve anlamlandırmaya başlıyoruz.

Ve sona durup..İyi ki olmuş veya İyiki olmamış gibi cümleler çıkıyor dudaklarımızdan...

Hayat herşeye ragmen tüm yaşattıklarına rağmen çok güzel...Bazen takılan gözlük camlarının rengini değiştirmek gerekiyor..Her zaman siyah renkli takmayın gözlüklerinizi bazen pembe ,bazen mavi..gökyüzü gibi...takın derim ..

Mutlulukla Kalın

 
Toplam blog
: 2
: 123
Kayıt tarihi
: 22.02.16
 
 

Ben Dilek Darcan. 1982 Muğla Doğumluyum(Yarışmacı arkadaşlara başarılar diler gibi bir cümle kurm..