Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Ramazan
 

Hoşgeldin ramazan

Ahh nerde o eski RAMAZANLAR?

Evet bunu diyebiliyorum, henüz çok gencim ama yine de böyle düşünüyorum.

Hatırladığım fazla bişey yok diyecem de, zaten fazla bir şeyler hatırlamak durumunda değilsindir.

Ramazan denilince akla ilk davul gelir, kocaman ses çıkaran bir davul..

Gecenin o saatinde kalkıp, sadece davulcuyu görmek için saatlerce beklediğimizi hatırlıyorum.
Şimdi nerde o davul, daha ben oğluma gösterecektim.

6 yaşına geldi, lakin bir gece bir defalıkta olsun Ramazan davulcusu görmedi.

Hey, millet bu böyle giderse emin olun daha çok şeyimizi unutacağız, hatta çocuklarımız hiç bilmeyecekler.

Biz niye değelerimize sahip çıkmayı tam yeğleyemiyoruz, evet hep bir başka ırklara başka geleneklere ayak uydururuz daa...

Mesala çok güzel bir şekilde hemde görkemi yerinde şalşallı noel kutlayabiliyoruz.

Çocuklar onu biliyor, takii noel babasını varasıya..

Bizim kültürümüz ne olacak?

Birazda kendi kültürümüze sahip çıkalım, bizi biz yapan bunlardır...

Bahar Öz
21/08/2009
02:30

 
Toplam blog
: 4
: 500
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

1984 Denizli-Acıpayam doğumlu. Açıköğretim öğrencisi. İyi bir evliliğe imza atmış aynı zamanda bir e..