Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Hoşgeldin Sonbahar

Hoşgeldin Sonbahar
 

Tatlı esen rüzgarlarıyla ve romantik yağmurlarıyla geldi Sonbahar.....

Gökyüzün de soluklaşan güneşe gözüm çarpıyor... Her şeye rağmen ısıtıyor, aydınlatıyor beni. Enerjimi dengeliyor.

Gözlerim çok uzaklarda... Ruhum da öyle.

Kimine göre bitişe hazırlık, kimine göre ayrılık, kimine göre hüzün, benim için ise pürüzlerden arınma mevsimi Sonbahar.

Devinimin, başkalaşmanın, şekil değiştirmenin ve çokça da huzur ve dinginliğin habercisi...

Adeta ruhum için metamorfoz.

Ne kadar fazlam varsa atarım Sonbahar da, ağaçlar gibi. Kışa doğru tamamen çırılçıplak kalıp özgürleşmişimdir. Arınma mevsimidir benim için.

Kışa doğru tüy kadar hafif hissederim kendimi.

Sonra İlkbahar la birlikte tekrar yenilenirim, çiçeklenirim, yapraklanır dallarım.

Hüzün ve bitişin mevsimi derler Sonbahar a, benim için ise tam tersi başlangıçtır. Sonbahar da başlar benim için hayat.

Yeniden var olmak, yeniden başlamak için gereken bütün enerjiyi Sonbahar sunar bana.

Esen rüzgârlar, yağan yağmurlar, düşen altın rengi yapraklarıyla alıp götürür fazlalıklarımı.

Hüznü çağrıştıran sararmış yapraklarınla, melankoli ye davet eden tınınla, her şeyinle kabulümsün, iyi ki geldin Sonbahar....

Çok bekledim, özlemiştim....

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..