Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Hoşgeldin

Hoşgeldin
 

Gemilerin yanaşmayı unuttuğu ıssız bir limanda 

Seni beklemekti aşk... 

Yalnız, sessiz 

Sensiz. 

<><><> 

Sensizliğin koyu karanlığında,  

Güvercin beyazında,  

Kelebeğin kanat tozlarında,  

Üşüyen şarkılarda,  

Kedere bürünmekti bazen,  

Geceden daha gece bir karanlıkta seni beklemekti... 

<><><> 

Soğuk bir kış gününde duydum ayak seslerini... 

Geldin. 

Bildim,  

Sendin. 

Muradım'dın... 

<><><> 

Sonsuz sevgiydin,  

Güvendin, mutluluktun,  

Samimiyettin. 

Aşktın. 

Sendin... 

Muradım'dın... 

Hoşgeldin. 

..... 

 

Ankara, 12 Şubat 2011 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..