Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '16

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Hoşgeldin

    Hiçbir şey de değil de sende gözüm var. Sende aklım var. Nasıl çabuk oldu her şey ve nasıl da beni korkutacak kadar güzel.

    Özlediğim bütün duygular hepsi sende saklı adeta. Nasıl da güzel bana hissettirdiğin şeyler. Sırf bunun için bile sevebilirim seni. Kalbimi sıcacık yapıyorsun, bu nasıl oluyor bilmiyorum ama sen huzur kokuyorsun.

    Göğsüne başımı yasladığımdaki kalbinin atışını seviyorum, bana bakışını, dokunuşunu... Sanki aşk  basit geliyor bu hissettiklerime. Herkesin sevgilisini sevdiği bu dünyada ben başka şeyler istiyorum sana. 

    Çok güzel gülüyorsun acaba bu yüzden mi çok seviyorum, hani gülerken yüzünde çizgiler oluşuyor ya onları da seviyorum. Bana dokunduğun zaman içime dolan o ürpertiyi de seviyorum. Sana dair ne varsa seviyorum iyi kötü diye ayırt etmeden. 

    İyiki geldin. Nasıl da eksikmişim sen yokken. Farkında olmadan nasıl yaşamışım onca yıl. Nasıl da tamamlayıverdin beni böyle... 

    Her yeni gelen böyledir bilirim ben. Daha önce de hissettim ben böyle. bu yüzden korkuyorum daha şimdiden. Seni böyle sevdikçe korkuyorum. Gidişinden, üzüşünden korkuyorum, yalanlardan, ihanetlerden... Olur da bir gün seni affedememekten korkuyorum.

    Sen olursan mutsuzluğa sebep bulamayacakmışım gibi geliyor... Öyle güzel bakıyorsun ki mutsuz olmak imkansız. İyiki geldin. Hoşgeldin...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 93
    Kayıt tarihi
    : 09.01.16
     
     

    TRABZON KTÜ iktisat AVÜ çocuk gelişimi kadrolu öğrenci 2011'den beri 18 yaşında ..