Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Hoşlandığın kızı kendine aşık etmek için özel formül

Hoşlandığın kızı kendine aşık etmek için özel formül
 

Kızı Aşık Etmek


Hoşlandığın kızı kendine aşık etmek için gereken formül nedir? Diye merak ettiğin için bu yazıyı okuduğunu biliyorum. Belki bir kız tarafından reddedildin, belki hoşlandığın kıza açılmak istiyorsun fakat açılamıyorsun belki de kızla çok yakın arkadaşsın fakat bir türlü kıza hoşlandığını söyleyemiyorsun. Bunları nereden mi biliyorum çünkü bütün bu madara edici durumlara ben de düştüm ben de hoşlandığım kızla konuşmaktan, ona açılmaktan korktum. Bu nedenle öncelikle yalnız olmadığını ve karşında seni anlayan bir dostunun olduğunu bilmeni isterim.
 
Aşk İlişkilerinin 4 Şekli Vardır:
 
Aşk ilişkilerinin 4 farklı şeklini tanımlamak istiyorum.
 
1) Sen Kıza Aşıksın ve Kız da Sana Aşık
 
Yaşayabileceğin en güzel aşk şekli budur. Karşılıklı aşk sana inanılmaz güzel duygular yaşatır ve Kızı Aşık Etmek için uğraşmana gerek yoktur çünkü zaten kız sana aşık olmuştur. Burada yapman gereken tek şey ilişkinin başlaması için kıza ondan hoşlandığını söylemek, el ele tutuşmak veya öpüşmek gibi adımlar atmaktır.
 
2) Kız da Sen de Birbirinize Aşık Değilsiniz
 
Bunu neden buraya yazdın ki? Diye düşünmüş olabilirsin fakat bu şekilde yürüyen ilişkiler de var. Kızla erkek flört sürecinde birbirini aşık etmek gibi bir şey düşünmez ve amaçları sadece zaman geçirmek, beraber gezmek tozmak ve cinsellik yaşamaktır.
 
3) Sen Kıza Aşık Değilsin Fakat Kız Sana Aşık
 
Eğer kendini böyle bir olayın ortasında bulursan yapmak gereken tek şey kıza doğruları söylemek olmalıdır. Kız seninle çıkmak istediğini, sana aşık olduğunu söylüyorsa ve sen ona aşık değilsen fakat yine de kızla ilişki kurmayı denemek istiyorsan kıza şöyle diyebilirsin: "Bak Merve! Ben her zaman dürüst bir insan oldum ve seni kandırmayı asla istemem çünkü gerçekten çok değerli birisin. Ben sana aşık değilim ve aşk hissinin zamanla oluşabileceğini düşünüyorum o yüzden beni aşık etmek için biraz uğraşmalısın. Sen de böyle düşünüyorsan bunlara rağmen beraber bir ilişki yaşamayı deneyebiliriz."
 
Böyle yaptığınız takdirde yarın öbür gün kıza ilgisiz davransan veya başka bir kızla her hangi bir ilişki yaşasan bile kız kalkıp da "Sen beni kandırdın hani seviyordun?" diyemez çünkü bunu en baştan kıza söyledin.
 
4) Sen Kıza Aşıksın Fakat Kız Sana Karşı Hiç Bir İlgi Duymuyor
 
İşte geldik zurnanın zart dediği yere. Bizi en çok ilgilendiren durum bu çünkü hepimiz hayatımızda çoğu zaman bu durumu yaşıyor, platonik olarak kıza aşık oluyor ve sonunda da ya kıza açılamayıp aşkımızı içimize atıyoruz ya da komik durumlara düşüp, madara olup üzülen biz oluyoruz.
 
Seninle kendi uyguladığım çok önemli bir yöntemi paylaşmak istiyorum.
 
Eğer ki bir kıza aşık olmuşsan fakat kız sana karşı bomboş ise yapman gereken en önemli şey o kızdan uzaklaşıp başka kızlarla iletişim kurmaya başlamaktır. Şunu unutmamalısın ki senin zamanın oldukça değerli ve bir kız için harcayacağın kadar değersiz değil.
 
Kıza ondan hoşlandığını söyleyip ilişkiye başlamayı teklif ettiğinde kız: "Kararsım, zamana ihtiyacım var" gibi şeyler söylüyorsa buna asla izin vermeyin. Kıza dönün ve şöyle deyin: "Bir şey ya vardır ya da yoktur, bir şeyi ya istersin ya da istemezsin o yüzden ne olması gerektiğine şimdi karar vermelisin."
 
Sen bu şekilde kararlı ve ne istediğini bir erkek olarak hayatına devam edersen güven bana bir süre sonra kızı aşık etmek için her hangi bir çaba göstermene bile gerek kalmayacak çünkü bu çok çekici bir karakter özelliğidir ve kadınlar ne istediğini bilen, kararlı erkeklere asla karşı koyamazlar.
 
Hoşlandığımız Kızı Kendimize Aşık Etmek İçin Yapmamız Gerekenler:
 
Hiç bir zaman için kızın karşısında zayıf bir duruma düşmemeli, ondan korkmamalı ve psikolojik olarak ne kadar dayanıklı bir erkek olduğunu ona her fırsatta göstermelisin. Ve ufak stratejiler uygulamalısın.
 
Kızı aşık etmek için uygulamamız gereken stratejiler nelerdir?
 
1) Kızın Karşısında Güçlü Ol
 
Kadınlar güçlü erkeklerle sevgili olmak ister fakat buradaki güç senin anladığın tarzda fiziksel güç değil, ben sosyal güçten bahsediyorum. Eğer sen geniş bir arkadaş çevresine sahip olursan, kaliteli insanlarla arkadaşlık edersen, çevrende bir sürü güzel kız olursa şuna emin olabilirsin ki; Hoşlandığın kızı kendine aşık etmek için ekstra bir şey yapmana gerek kalmayacak çünkü kadınlar kendileri sosyal olarak güçlü erkeklerin yanına yanaşır ve onları etkilemeye çalışır.
 
2) Sonlandıran Taraf Sen Ol
 
Muhabbet bitme sinyalleri veriyorsa, konuşma noktalanacaksa bunu yapan sen olmalısın. Konuşmayı ilk sen bitir. "Benim biraz işlerim var sonra konuşuruz."diyen taraf hep sen ol.
 
Kızla buluştuğun zamanlarda kız "Az vaktim kaldı." gibi şeyler söylüyorsa artık gidelim diyen taraf sen ol. Kızı arayıp sor fakat kız seni daha çok arayıp sorsun yani o seni kovalasın. Bunları yaparken kıza ilgi göster sonra ilgiyi geri çek sonra tekrar ilgi göster kızın sürekli kafasını karıştır. Kız için asla cepte olma onun için ulaşılmaz ol.
 
3) Kızda Bağımlılık Hissi Oluştur
 
Bir kadının bir erkeğin avucuna düşebilmesi için ona bağımlı olması gerekir. Bunun için de kıza zor günlerinde yardım et, kimse onun yanında olmadığında sen ol, kimse ona ilgi göstermediğinde sen ilgi göster, herkes ilgi gösteriyorsa da sen ilgi gösterme! Ne demek istediğimi anlıyor musun? Yani kıza başka erkekler nasıl yaklaşıyorsa tam tersi bir şekilde yaklaş.
 
4) Sırlarla Dolu Ol
 
Sırlara dolu olmak kızla hiç konuşmamak anlamına gelmez sadece kızın bazı sorularına yanıt vermeyebilirsin ya da komik cevaplar verebilirsin. Mesela kız sana "Şimdiye kadar kaç kızla çıktın?" gibi bir soru sorarsa "1756 Tabi saydığım kadarıyla" diyebilirsin. Kız sana "Ben güzel miyim? " gibi bir soru sorarsa "Bilmiyorum bende hipermetrop var o yüzden yakını göremiyorum" diyebilirsin. Bunlar hem kızı güldürür hem de gizemli bir hava yaratır.
 
Yukarıda verdiğim stratejiler kızı kendine aşık etmek için sana oldukça yararlı olacaktır. Bu stratejiler 100lerce hatta 1000lerce kez denendi ve başarıya ulaştı. Bu nedenle kızı aşık etmek istiyorsan yukarıda verdiğim taktiklere %500 güvenebilirsin. 
 
Kadınları etkileme sırlarını öğrenmek istiyorsan Kadın Avcısı PDF kitabını incelemeni tavsiye ederim. 
 
 
Toplam blog
: 36
: 63539
Kayıt tarihi
: 14.12.13
 
 

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunuyum aynı zamanda felsefe üzerine yüksek lisans yapıy..