Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hoşlanmadıklarınızın Listesini Yapsanız...

Hoşlanmadıklarınızın Listesini Yapsanız...
 

Hoşlanmadıklarınız bazen sizin de boğazınızı sıkıyor mu?


Ben yaptım; üşenmedim. Siz de yapın bakalım hoşlanmadığınız şeylerin listesini... Bakalım ortak paydalarımız var mıymış? İşte benim listem...

Hiç Hoşlanmıyorum:

Benim adıma karar verilmesinden,

Başkasının hatırı için bir şey yaptırılmak istenirken benim hatırımın hiçe sayılıyor olmasından,

Emrivakilerden,

Aptal yerine koyulmaya çalışmaktan,

“Beğendin mi?” diye sorulduğunda aslında soru soruluyor olmamasından, sorunun yanıtının tek şıklı ve önceden belirlenmiş bir şekilde “Evet” olmasından,

“Özü sözü bir olmayı” savunanların, ağzından çıkanı kulaklarının duymamasından,

Hatanın kendinde olduğunu bildiği halde laf karmaşasıyla karşısındakine üstün çıkmaya çalışanlardan,

Ben bir iş yaparken bana yardım etme bahanesiyle ensemde bitilmesinden,

Yağmurda zevk için insanları ıslatan şoförlerden,

“İstemiyorum” dediğimde istemediğimin anlaşılmamasından,

Yaşlılara, hamilelere yer vermemek için camdan dışarı bakan, bulutlu günlerde bile güneş gözlüğü takıp dinlediği müziği sonuna kadar açan saygısız “genç”lerden,

Verilen hediyeyi beğenmiş gibi yapmak zorunda olmaktan,

Verdiğim özel kararların sorgulanmasından, sebeplerini açıklamamın beklenmesinden,

Yolda hasbelkader denk geldiğin insanın mutlaka “Araşalım, çok özledim” yalanını söylemek zorunda hissedip hiçbir zaman görüşülmemesinden,

Adı üstünde “özel” hayatıma dair soru sorulmasından,

Isrardan… Abartılı ısrardan,

Laf olsun diye soru sorulmasından,

-mış gibi yaşayanlardan,

Başkalarının mutsuzluklarıyla mutlu olanlardan,

Telefon tacizinden,

Bir hediyeyi ayıp olur diye takmak/kullanmak zorunda kalmaktan, kullanmayınca suçlu duruma düşürülmekten, surat asılmasından,

Kendisi de hiç arayıp sormadığı halde ilk görüşmenizde senin onu arayıp sormamandan yakınan arkadaşın otomatikman vefalı biriymiş gibi görünmesinden,

Kısa yoldan haketmediklerine ulaşmaya çalışıp bu uğurda her şeyi mübah görenlerden,

Kendi haline bakmadan başkalarını eleştirenlerden/akıl verenlerden,


Meraklılardan, burnunu her şeye sokanlardan,

Ben yemek pişirirken bana yardım olsun diye yemeğe girişilmesinden ve ortaya bambaşka bir yemek çıkmasından,

“Yeterli, teşekkürler” dediğim halde tabağıma bir kaşık daha yemek ilave edilmesinden,

38 yaşında olduğum gerçeğinin unutulup bana küçük çocuk muamelesi yapılmasından,

Egosu tavan yapanlardan,

Kendinden başka kimseyi düşünmek aklına bile gelmeyen ama senden hep beklentisi olanlardan,

“Hayır”ımın “Evet” olarak kabul edilmeye çalışılmasından,

Önyargılılardan,

Üstüme düşülmesinden,

Beni sınıflandırmaya çalışanlardan,

Fedakârlığın/tavizin sürekli benden beklenilmesinden,

Trafikte kendisinin sürekli yaptığı hatayı başkası yaptığında küfredenlerden, kendine hak gördüğünü başkalarına lütuf görenlerden,

Muhabbetin bittiğini kabul etmeyip sündüren, “Eeee, daha daha neler yaptınız?” sorusunun sorulmasından,

At gözlüğü takanlardan,

İstediğini elde edemeyince surat asanlardan,

“Herkesi olduğu gibi kabul etmek gerekir”cilerin seni değiştirmeye çalışmasından,

Ondan-bundan-şundan…

...

...


Bu liste bitmez ki!

 http://umutsuziskadini.com/

https://twitter.com/#!/UmutsuzIsKadini

http://www.facebook.com/#!/pages/Umutsuz-%C4%B0%C5%9F-Kad%C4%B1nlar%C4%B1/120364508011392

 

 
Toplam blog
: 83
: 1446
Kayıt tarihi
: 03.10.11
 
 

Uzun yıllar plazalarda dirsek çürütmüş, son yıllarda refahı evden çalışmakta bulmuş ikiz kız anne..