Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Hoşluğuyla beni ikna ederse kabalığını görmem

Hoşluğuyla beni ikna ederse kabalığını görmem
 

Budur zaten, kabaymış inceymiş boş verin, beni mutlu etmesine bakarım, bana iyi görünüyorsa iyidir. Şu adamın/kadının aklını başından alayım diye geliyorsa isterse çiğnesin geçsin!

Aslında ben biraz kabayım, gerektikçe kaba olmak lazım zaten; nane molla davranışlar güzelliği bozar! Kabalık bazen doğal olmaya çalışmanın sonucudur.

Kabalık nazik olmama hali, çirkin davranış değil; ne yaparsanız yapın insanda kaba bir yan her zaman vardır. Sevdiklerimizin her hali normal gelir, sevmezsek kabadır; Kıvanç Tatlıtuğ’a hiç kimse kaba dememiştir.

Davranıştan çok ruhun kabalığı dikkat çeker; kiraz dudakların olsun, dondurma külahı ağzında gel. Ya da ne bileyim ellerin sımsıcak olsun parmaklarımı kopar.

Mutluluk insanı ikna eder, doğruluğuna iyiliğine bakmaz. Madam Bovary’e terbiyesiz diyemezsiniz. Güzellik kabalığı örter. Duyguları inceyse davranışlarına bakmam, insanlar bana kaba olarak gelebilirler; hayatın yollarında kaç kadın ayağıma bastı, gülümsedim!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..