Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Hoşunuza Gidecek Komik Fıkralar

Hoşunuza Gidecek Komik Fıkralar
 

HADİ ORADAN!
Tavşan bir gün ormanda dolaşıyormuş, birden karşısına daha önce hiç görmediği garip bir hayvan çıkmış. Çok şaşırmış ve hemen yanına gitmiş :
- Sen kimsin ben seni daha önce hiç görmedim, demiş
- Ben katırım. Benim annem eşek babam da at ondan böyleyim.
Tavşan oradan ayrılmış orman geziisine devam ederken yine karşısına acayip bir hayvan çıkmış.Bu sefer onun yanına gitmiş:
- Sen de kimsin ben seni daha önce hiç görmedim? Demiş.
- Ben kurt köpeğiyim. Benim annem köpek babam da kurt ondan böyleyim.
Tavşan onun yanından da ayrılmış, dolaşırken bir de ne görsün acayip görünümlü bir hayvan daha..Hemen gitmiş yanına gidip sormuş;
- Senin gibi bir hayvanı ilk defa görüyorum sen de kimsin?
- Ben devekuşuyum, deyince bizim tavşan söylenmiş:
- Hadi len oradan !?
 
**
 
KOLAYDIR
Temel ve Dursun yolculuk yaparken, bindikleri tren bir sığır çiftliğinin önünden hızla geçiyormuş. Temel tahmin etmiş
-Dursun burada tam 397 sığır var..
-Ula Temel,nasıl saydın? Vızz diye geçtuk daa..
-Kolaydur.. Ayaklarını sayıp dörde böldüm.
 
**
 
BİR GÜN SEN, ÖTEKİ GÜN SEN
Bir gelin varmış, tembel mi tembel. Hiç iş yapmazmış, sabahtan akşama kadar televizyon izlermiş. gezermiş.
Buna dayanamayan kaynana ve kaynata, bakmışlar olacak gibi değil; bir plan yapmışlar: 
Süpürgeyi elimize alalım, çekiştirelim sen süpüreceğim de, çek elimden; yok olmaz ben süpüreceğim diyeyim alsın elimizden de o süpürsün.
Bunlar başlamış süpürgeyi çekiştirmeye gelin yerinden kalkmış. Almış eline süpürgeyi, kaynanası ve kaynatası:
-Tamam demişler, evi süpürecek.
Gelin söze girmiş:
-Ne kavga ediyorsunuz, bir gün sen süpür, bir gün sen, demiş...
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..