Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hotmail kullanıcılarının dikkatine!

Hotmail kullanıcılarının dikkatine!
 

Bu sabah Milliyet Blog'la bağlantımı da sağlayan hotmail uzantılı mail adresime giriş yapmak istediğimde şifremin hatalı olduğu uyarısını aldım. Herhalde yanlış yazdım diye düşündüm, ikinci, üçüncü ve hatta dördüncü girişlerimde de aynı uyarıyı alınca ilk aklıma gelen mail adresimin başka birinin eline geçmiş olabileceğiydi. Siteye Google Chrome tarayıcısıyla girmiştim ve mail adresime giremediğimde ne yapacağıma dair bir uyarı da görememiştim. Daha sonra İnternet Explorer tarayıcısıyla mail adresime girmeye çalıştığımda orada "Hesabınıza giremiyor musunuz?" uyarısını görüp, onun üzerini tıklayınca hotmail beni yönlendirmeye başladı. Sorular "Şifrenizi mi unuttunuz?, Hesabınızın başka biri tarafından ele geçirildiğini mi düşünüyorsunuz?"gibi sorulardan sonra, telefonuma giriş kodu istedim. SMS ile giriş kodu girdikten sonra, "Ödemelerinizi ne şekilde yapacaksınız?"diye bir uyarı aldım. Birçok site ücretsiz mail adresi hizmeti verirken, üstelik son zamanlarda en uygun mail hizmetini yandex veriyor ki, - 2 GB da kadar video bile gönderebiliyorsunuz - hotmail için neden para ödeyecektim ki? Ancak Milliyet Blog'la tek bağlantımı da sağlayan hotmail uzantılı mail adresimdi. Siteden çıkıp, bir kere daha girince yine telefonuma SMS ile bir kod daha geldi. Onu girince tekrar paralı kısma yönlendirdi. Ben de siteden çıktıktan sonra arama motorlarında "Hotmail paralı mı oluyor?" yazarak bu konuda bilgi sahibi olmaya çalıştım. Karşıma Milliyet Blog yazarlarından Çapar Kanat arkadaşımızın blogu çıktı. Kendisi konuyu detaylı olarak blogunda anlattığı için ben tekrar etmeyip, o blogun linkini aşağıda vereceğim.

Aradan bir süre geçtikten sonra da yenilediğim şifremle hotmail adresime bir giriş daha yaptım ve bu sefer mail adresime girebildim. Bu arada telefonumu kontrol ettiğimde 2.- TL: SMS ücreti alındığını gördüm.

Eğer gerçekten Hotmail, hesabımızın başkaları tarafından kullanıldığı uyarısıyla kullanıcılarını kandırıp, SMS lerle gelir temin etmeye çalışıyorsa çok ayıp ediyor.

Çapar Kanat arkadaşımızın blogunun linki:

http://blog.milliyet.com.tr/hotmail-kullanicilarinin-bilgisine/Blog/?BlogNo=348266

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..