Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Hovardalık yöntemleri! -1-

“Hovardalara uzmanından öğütler!” başlıklı yazı dizisine başlayacaktım ki bu olay başımıza geldi arkadaşlar!

Bir yerde de iyi oldu çünkü konuyu uygulamalı olarak anlatmak daha iyi olurdu!

Bu tür kaçamakları yapmadan önce 3G kapsama alanlarının dışında bir yerin tercih edilmesi birinci önceliktir! Bunun için,

bu tür hizmeti sağlayan servislerden yardım alınmalıdır!

Şehir şebeke cereyanının sık sık kesildiği yerlerin tercih edilmesi de bir diğer hayati önlemdir.

Örneğimizde olduğu gibi, toplum tarafından tanınan bir şahsiyet ise gecekondu semtlerinin çok daha uygun olduğunu

belirtmek isterim!

Örnek vermek gerekirse; gecekondulaşmanın yoğun olduğu bir semtten her hangi bir telefonu arıyorsunuz!

“Alo!”

“Efendim!”

“Ben falan filan! Efendim sizleri görmek, tanımak, dertlerinizi dinlemek için ziyaretinize geleceğim! Müsait misiniz acaba?”

“Ne demek efendim! Başımızın üstünde yeriniz var! Buyurun buyurun!”

Yanınıza partinerinizi(!), yolda gördüğünüz manavdan da iki kilo muz, dört kilo da elma alarak sürpriz bir ziyaret

gerçekleştiriyorsunuz!

Bir yarım saat kadar öteden beriden konuşuyor dert dinliyorsunuz. Bu arada sizi bir kaşıntı tutuyor! Başlıyorsunuz sırtınızı

duvarda kaşımaya!

“Yahu Naciye, sırtıma tüy mü kaçtı ne? Kaşınıyorum kız!”

Naciye, evin hanımının kulağına bir şeyler fısıldıyor, hanım başını sallıyor, kalkıyor yatak odalarının kapısını açıyor!

“Buyurun efendim burada bakabilirsiniz!”

Kapının kapatılması ve tekrar açılması arasındaki takribi yarım saatlik süre sonunda Naciye, elini yumuşturarak dışarı

çıkıyor!

“Lanet pire tam da kuyruk sokumuna yakın yerdeydi! Zor bulduk!” Diyor!

Evdekiler de derin bir mahcubiyet içindedirler!

"Makbule, kediyi eve alma demedim mi ben sana! Bana da bir gelirse var ya yaktım çıranı!" Diye hanımına kızar evin beyi!

Tabi bunun dedikodusu da yapılamaz!

Bu tip ziyaretler tekrarlanabilir ve en ileri teknoloji bile vız gelir! Basın da, sürpriz ziyaretler diyerek destekler bu faaliyeti!

Deneyip görmek lazım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..