Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Bilgisayar
 

hp dizüstü (laptop) arızaları

hp dizüstü (laptop) arızaları
 

Evet, sinirlerimi yıpratan olay geçen yıl 24 Aralıkta başladı. Bugün 20 Ocak 2010...

Yıl geçti. Ay dolacak, hp Türkiye umursuz.

Her gün telefon açıyorum.

Cevap veren hep kızlar oluyor. "Ben Tuğba veya Ceren ya da Hülya size nasıl yardımcı olabilirim" diyor. Anlatıyorum derdimi... Zıplamış sinirimi kontrol edip, son derece sakin bir sesle "GEÇEN YIL 755462439 başvuru no ile arızalanan adaptörümüz nedeniyle verdiğimiz adaptör siparişimiz vardı, yurt dışından gelecekti, geldi mi acaba" diyorum. "Bilgileriniizi kontrol ediyorum beyefendi, evet 24 Aralıkta arızayı bildirmişsiniz, yurt dışındaki merkezimize iletmişiz, herhangi bir gelişme yok"... "Ne zaman gelir, bir süre verebilirmisiniz"... "Hayır beyefendi süre veremeyiz"...

"O zaman Şubat başında da, sonunda da, veya Martta, Nisan da gelebilir mi"...

"Kadife sesli hanım kız süre veremeyiz beyefendi" diyor aynı ses tonuyla...

"Lütfen beni bir yetkiliye bağlayın" diyorum... Kız "yetkili benim" diyor.

"Yetkilyseniz çözün" diyorum. Hep aynı cevaplar...

Birde her arayışımda "işleminizi hızlandırıyoruz beyefendi" demezler mi?

Çıldırttılar beni...

"Başımdan geçenleri paylaşacağım" dedim.

Telefonu kapattım.

Sayın tüketiciler;

Bu yazıyı öfkeyle kaleme alınmış sanmayın... Bu Hp dizüstünün arıza mazisi çok daha eskilere dayanıyor. O günlerde Samsun'da sevisleri vardı. Oraya gidiyor, güler yüzle karşılanıyordum. Sorunuma çözüm buluyordum.

Meğer son mutlu servis günlerimizmiş.

Artık öyle değil. Hp Türkiye il servis ağını kapattı.

Kazaen Hp ürünü aldınız, bela aldınız, yandınız demektir...

Elinizde kalır.

Muhatap bulamazsınız. Saçlarınız dökülür, renginiz solar da çare bulamazsınız.

Daha dün aldığınız "sevgili" laptopunuz bozulur. Bu kaçınılmazdır.

GÜNCELLEME 05.01.2010 Meğer çekeceğimiz ekstra çileler varmış. Bozulan adaptörün gönderimeyeceğini anlayınca, piyasadan parasını verip adaptör satın aldım. Uzuuuun süredir elektriğe hasret dizüstüme taktım, çalışmaya başladı. Başladı da şarj ikonu üzerinde bir ünlem belirdi. Belli ki şarj etmiyordu. Düzelir dedim. Yeniden başlattım. Bekledim. Güç aktarımını kontrol ettim. Her işaret arıza diyordu. Of offf... Alnıma yakın bölgede bir kaç tel saça da veda edecektim anlaşılan. 4440307'yi bir daha aradım. Eski sorunumun halledilmeden yeni sorunla karşılaştığımı söyledim. 783308932 nolu kayıt numarası verip, laptopun evden alınacağını söylediler. Bu iki kayıt numarası arasında 8034484606 nolu kayıt numarası verip müşteri koordinatörü tarafından aranacağım da söylenmişti. Tahmin edersiniz ki arayan soran olmadı. Uzatmayalım 27.01.2010 tarihinde yetkili kargo görevlisi evden laptopu aldı. 10 günlük onarım sürecinin ardından 05.02.2010 tarihinde teslim edildi. Şarj etmeyen pil ve adaptörü değiştirmiş olarak... Zorlu bir mücadeleyi geride bırakmıştım saçlarımla birlikte... Bugün 05.02.2010 tarihinde hp çağrı merkezinden bir telefon aldım. Kadife sesli hanım kız adaptörün adresime postalandığını müjdeliyordu. Güldüm. İhtiyacım kalmadı dedim. Ona da anlattım. Hp müşteri hizmetleri koordinasyon ve bilgi birleştirme konusunda da sorun yaşıyordu anlaşılan...

Sonuçta hp almışsanız, bozulmuşsa 4440307'yi arayacaksınız. Yukarıdaki kızlardan biri sizi yönlendirecek, masadan masaya... Arızanız konusunda uzman servis yetkilisinin dediklerini harfiyen yapmalısınız. Arızayı çözdünüz, çözdünüz. Çözemediniz çıldırma noktasına giden yola girdiniz demektir.

Kargo servisi gelecek, gelirse...

Ürünü alacak, paketleyecek, götürecek...

Günler geçecek, haftalar dönecek, ürününüz gelecek, gelirse...

Ardından su dökmeyi unutmayın.

Ben yandım, siz yanmayın.

Musa Özcan

mozcn@hotmail.com

Not: Herhangi bir yanlış anlamayı önlemek için arızalı garanti kapsamındaki ürünümün adı DV5-1020ET, ürün model no/seri no CNF8280H2H'dir.

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..