Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Hrant' ın son saniyeleri...

Hrant' ın son saniyeleri...
 

Aslında bunu burada yazmam doğru mu bilmiyorum ama Hrant' ın son saniyelerini izledim dün! Korkunçtu.

Dün eve Hrant Dink' in bankadaki videoları geldi. Hani vurulmadan önce girdiği ve çıktığı gibi de vurulduğu banka. İşte oranın videoları...

Hrant Dink içeri giriyor. Biraz sıra bekliyor. Ve sonra banka görevlisiyle konuşmaya başlıyor. Yapacağı işlem hakkında, çok kısa bir süre konuşuyor. Ve kapıya yöneliyor.

Hrant Dink'le bir tanışmışlığım olmamasına rağmen lütfen çıkma diye bağırıken buldum kendimi. Gerçekten korkunçtu. Biraz sonra o adamın öldürüleceğini biliyorsunuz ama adam göz göre göre çıkıyor bankadan. Peki suçu ne? Yok! Sadece bir cahilin yazısını yanlış anlayıp kafasına eseni yapmasından doğan bir sonucun kurbanı... Peki engelleyebildik mi cahili? Hayır! İşte adam çıkıyor bankadan ve bir kaç saniye sonra bankanın içindeki kafalar dışarı çevriliyor. "Hah, oldu" diyorsun izlerken. Ondan sonra biraz anlamaya çalışıyorlar ne olduğunu ve iki banka görevlisi meraklarına yenik düşerek dışarı koşuyor. Bu cinayetin banka içinden görünüşü!

Şimdi de ATM'de olan kameradan izliyorum. ATM sokak içinde değil ama cinayet sokak içinde oldu. O yüzden hani Ogün'ü falan göremiyoruz. Ama bekliyorum belki Ogün geçer, kaçar falan diye. Sonra bir anda beyaz bereli biri geçiyor, cinayetin işleneceği sokağa doğru gidiyor. bekliyorum. İnsanların hiçbir şeyden haberi yok. Para çekiyorlar ATM'den. Sonra bir ses duyuluyor herhalde. Ben duyamıyorum. Kamera sessiz. Herkesin kafası sokağa çevriliyor. ve gene "hah, oldu" diyorsun. Sonra kont mantolu ve pantolunlu biri kaçıyor insanların arasından. Beyaz beresi yok ama bu Ogün.

İşte böyle. Bankada yanında biri var Hrant Dink'in. O da kendince bir hesap işlemi yapıyor. Ama Hrant adını söyleyince herhalde dikkatini çekiyor. Yabancı mı bu ne kadar güzel Türkçe konuşuyor gibisinden bakıyor Hrant'a, bir süre izliyor. Çünkü Hrant Dink fark edilmeyecek biri değil. Kameradan edindiğim izlenime göre yakışıklı ve uzun boylu. Bir kaç saniye önce Hrant Dink'i izleyen bu adam acaba Hrant öldürüldükten sonra ne düşündü? Şu an en merak ettiğim şey bu! Tanımamak imkansız. Herhalde bu benim dikkatimi çeken adam demiştir. Çünkü zaten adam hala bankadayken öldürüldü Hrant. Dışarı çıktığında görmüştür. İşte bu o yakışıklı adam diye.

Hrant Dink'in birkaç saniye önce yanında olan banka görevlisi ve o adamla konuşmak isterdim. Sonuçta bu kadar konuşulan adamın son saniyelerini birlikte geçirdiği adamlar onlar...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..