Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hrant Dink

Hrant Dink
 

ANNEM... KONUK ŞAİR.


Ellerunuz kirulsun

Beni arkadan vurduz

O taze gençluğumi

Saniyede yok ettuz

 

İş yerumun onine

Olmiyacaklar oldi

Benum bürom orada

İçinden kan ağladi

 

Sizi gidi hayinler

Benum içun mi doğduz

Habu dunya yüzüne

Hiç bi gün görmeyesuz

 

Yaşama hakkum vardi

Kalleşçe yok ettunuz

Bir gün görmeyecekler

Sevenlerum görursunuz

 

Ne kadar mutli olduz

Yaptuğunuz plandan

Hepunuz kalleşsunuz

Vurduz beni arkadan

 

Günlerum bittise da

O katil sebebumdur

Ben yetim büyümişim

Yüzüm hiç gülmemiştur

 

Çok ihmalluk ettunuz

Ya da boş bulundunuz

Ben tehdit aliyidum

Koruma vermedunuz

 

Yonetenlerun kimdur

Be hayin söyler misun

Dilerum bu zalimluk

Tamamen aydinlansun

 

                                      Hoca Hüseyin’in kızı

                                         Emine Ekşi

 
Toplam blog
: 62
: 577
Kayıt tarihi
: 12.09.11
 
 

1963 Rize doğumluyum. İlkokulu Rize'de, ortaokulu Üsküdar'da okudum. Elektrik Teknik Bilimler kur..