Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hrant mı? ermeni mi?

Hrant mı? ermeni mi?
 

Siz hangisisiniz? Hrant mı? Ermeni mi? Ben Hrant Dink olduğumu düşünüyorum. Çünkü pek de Türk'lüğümden vazgeçme taraftarı değilim.

Son günlerde öyle bir tartışma var ya. Msnlere falan da dolaşıyor. Herkes birbirine binlerce sehit öldü, kimse yürümedi, biz Ermeni değiliz, bir Türküz vb. . . yazılar atıyor. Aslında sinirleniyorum. Bu şehit falan meselesi değil ki. Öyle bir konu olsa tabiki ben şehitleri savunacağım ama bu Türk'lüğe, Türkiye'ye sıkılmış bir kurşun. Hrant Dink'i tanımazdım. Bu olaydan sonra tanıdım. Türk'lükle ilgili yazdığı yazıyı da okumadım. Hani Ogün'ün vurma nedeni olan yazı. Okumadan da karar vermek istemiyorum. Adam haksız da olabilir haklı da. Ogün'den bahsetmiyorum. Yanlış anlaşılmasın. Hrant Dink'ten bahsediyorum ben. Yani eğer alehimize bir yazı yazmışsa, kusura bakmasın pek de yanında olamayacağım. Ama tabi ki öyle olmadığından bahsediliyor. Büyük ihtimal de öyle değil. Çünkü söylediği şeylerden Türk'leri sevdiği anlaşılıyor. Ogün'ün yaptığı işe gelince. Ben milliyetçi bir cahilden başka birini göremiyorum onda. Hrant Dink'in yazdığı yazıyı yanlış anlayıp, gidip birkaç kişinin dolduruşuna gelip, adam öldüren bir cahil. Umarım bizi dışarıya kötü göstermenin cezasını çeker.

Aslında şu aralar kafamı kurcalayan başka bir konu var. 301! Kalksın diyorlar. Neden? Bazı kişiler Türk'lüklerini unutup, Türkiye üzerinden geçinsin diye mi? Hayır! İzin vermiyorum. Ben Türk'üm ve kimsenin benim arkamdan konuşmasına izin vermiyorum. Bunu yapanları da kınıyorum. Belki de hakkı olduğu halde, söylediği söz yüzünden ödülü çoğu kişi tarafından hoşgörülmeyen bazı insanların da neden böyle birşey yaptığını merak ediyorum. Hiçbir şey söylemeden o ödülü alıp, Türkiye'ye bir kahraman gibi dönmek varken, kötü birşey söyleyip bazılarını karşısına almak hoşuna mı gidiyor acaba? Veyatta bizim onayımız dururken, yabancıların onayı daha mı önemli olduğu için böyle birşey yapıyor? Ya da işini garantiye almak için mi? Hangisi olduğunu çok merak ediyorum. İyiki 301 var! İyiki Türk'lük var! İyiki hala bizim burada olduğumuzu duyurabileceğimiz bir yer var ve iyiki milliyetçilik var!!

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..