Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Hücrede

Kaç gün kaç hafta geçti bilmiyorum

öylesine sessiz ve karanlıktı hücrem

ne bir insanı görebiliyor

ne de birinin sesini duyabiliyordum

zihnimse tamamen susmuş

sadece demir parmaklıklara

dokunan ellerim konuşuyor şu an

bir an dalıp gidiyorum eski günlere

çocukluğuma, gençliğime, üniversite yıllarıma

devrim türküleri söyleyerek yürüdüğümüz günlere

bir an mazgalın tıkırtısıyla uyanıyorum daldığım düşten

ama senin sülietin hiç gitmiyor karşımdan

ve bana destek oluyor sürekli

korkma, diren ben hep yanındayım dercesine

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..