Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hukuk Diliyle Konuşalım

Cumhurbaşkanı dedi ki
HDP =  PKK=YDP
Ben bu söylemi hatalı buluyorum

Ben
HDP’ye ister oy vereyim ister vermeyeyim
Ki şimdiye kadar vermedim
Bundan sonra da vermem
Amaaa
Cumhurbaşkanının yukarıdaki söylemi yanlış

Türkiye Cumhuriyeti
Bir çağdaş hukuk devletidir
Suç ve suçluluk hukukla değer bulur

Sen bir kurumu yasaya aykırılıkla yeriyorsan
Bunun yolu
Ortaya çıkıp avaz avaz bağırmak değildir
Hele bir Cumhurbaşkanı için hiç değildir

Bunun yolu canlarım
Mahkemeye başvurarak hak aramaktır
Ve mahkemenin kararını bekleyip
Haklı mısın haksız mısın görmen gerekir

Yasalarla yönetilen hukuk devletinde
İşler yasalarla yürütülür canlarım

Cumhurbaşkanımız
Bu şekilde davranamaz canlarım
Davranırsa çağdaş devlete yakışmaz bu davranış

Diyorum ki ben
Sayın Cumhurbaşkanı HDP=PKK=YPG diyorsanız
Başvurum mahkemeye
Mahkeme değerlendirsin bu konuyu
Versin kararını

Eşitlik hukukça da doğruysa
Kapatılsın HDP alınsın yönetenleri içeri
Kapanır gider konu
Yolcu yoluna hancı hanına çekilir gider

Yukarıdaki tanımlama hukuken doğru bulunmazsa
Türkiye Cumhuriyetinin bütünlüğüne zarar gelir
Her HDP’li vatan haini olur çıkar
Bu sonuç da ülkeyi böler canlarım

Ben çok az Kürt kardeşimizin
Bölücü olduğuna inanıyorum
Eğer çoğunluk ayrılıkçı olsaydı
Bu ülke çoktan perişan olurdu canlarım

Binlerce Kürt öğrencisi olan bir öğretmenim
Halen o öğrencilerimle temasım sürüyor
Ve hiçbir ayrımcılık da söz konusu olmuyor

Devlete düşen
Daha önemlisi Cumhurbaşkanına düşen
Birlik beraberliği teşvik etmek
Yanlış yolda olanları sevgi ve sevecenlikle
Doğru yola çekmek olmalıdır
Arı kovanına çomak sokmak olmamalıdır yani

Bu bağlamda
Cumhurbaşkanı PKK yolunun yanlış olduğunu
Özellikle Doğulu vatandaşlarımıza güzellikle anlatmalı
PKK’nın bir taşeron örgüt olduğunu gözler önüne sermeli
PKK’nı Kürtleri ele alacak durumunun olmadığı
Zaten ülkede bir Kürt dışlamasının da olmadığını
Güler yüz tatlı dille ve yasal şekilde anlatmalıdır

Yani canlarım
Suçlu suç delilleriyle birlikte hukuka teslim edilir
Ve hukukun vereceği karar beklenir
Ondan sonra da söylenecekler söylenir
Durum bu canlarım


Yüzünüz güleç olsun işler barış içinde yürütülsün
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..