Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Hükümet tüm hızıyla 2011 seçimlerine odaklanmış

Hükümet tüm hızıyla 2011 seçimlerine odaklanmış
 

Oy uğruna bu kadarı da olmaz. Bunları bu millet unutmuyacaktır umuyorum.


Ne oldu ne değişti Pazartesiden, bu yanada hükümet PKK yandaşlarının alkış ve gösterilerine tepki duymaya başladı. Gösterilere müdahale edeceğini söyledi. Yoksa seçim yatırımları DTP ye döndü, sağ duyulu vatanını milletini seven seçmen olup bitene tepki gösterdi. Oy kaybı sancısımı oldu. Kürt seçmen garanti nasılsa DTP de anayasa mahkemesince kapanınca sözde Kürt halkının özgürlükleri için mücadele vermiş bir AKP kalacak. Ama ya batıdaki seçmen Tek bir devlet Tek bir millet diyen seçmen küsmeye başlarsa şekilde görüldüğü gibi iç işleri bakanı çıkar başbakan çıkar. Geri dönen PKK lıları karşılama şeklini tasvip etmiyoruz der.

İstanbula gelenlere bu şekil karşılamayı müsaade etmiyeceklermiş. Zira vatan millet sevgisi taşıyan seçmeni kaybediyorlar. Bu kadarda ucuz olmayın sayın iktidar ayıptır.

PKK lılara zahmet olmasın diye sınır kapısına savcıları ben göndermedim, nerde yargıda eşitlik. Tutuksuz yargılama kararını benim adil bağımsız yargım vermedi. Demokratik açılımmış nerde demokrasi adamın birilerini alıyorsun 1 senedir hapiste yargılıyorsun. Benim devletime benim polisime benim askerime resmen teyit edilmiş silah cektiği bir terör örgütü üyesini serbest bırakıyorsun. Silah çekmesi değil üye olması yeterli, suçlu bulunması için.

İlginçtir! Bugün gündeme birden İltica Eylem planı düştü. Hükümetin kuyruğu sıkıştığı bugünlerde gerçekten ilginç bir gündem değiştirme cabası ama her zaman ki gibi ucuz bir hareket.

Yapmayın yapmayın çok ucuz eylem bunlar basit insanların yapacağı basit uygulama TÜRK HALKı bu sefer umuyorum kanmıyacaktır

 
Toplam blog
: 44
: 2426
Kayıt tarihi
: 30.08.08
 
 

Yaşamak buysa yaşıyoruz işte, hayat bir mücadele ve ben de bu mücadeleyi elimden geldiği şekliyle ve..