Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Hükümetin bir günü...

Hükümetin bir günü...
 

www.yenicaggagazetesi.com.tr


“Sayın Başbakanım, bugünkü programımız nasıl?”

“Arkadaşlar, biliyorsunuz, devamlı şehitler veriyoruz. Bu şehitlerin cenaze törenlerine bakanlık düzeyinde katılmamız gerekiyor. Şimdi ben size görevlendirmeleri bildiriyorum.”

“Tabii efendim, buyrun.”

“Öncelikle şunu söyleyeyim.  Biliyorsunuz son gün 16 şehit verdik. Bunların Bir kısmı Kahramanmaraş, bir kısmı Tokat, bir kısmı Kırklareli. Bunların hepsine aynı gün yetişemezsiniz. Valilerimize talimat verdim. Şehitlerin toprağa verilişini iki güne bölecekler. Sayın Maliye bakanı siz Tekirdağ Çorlu’daki  şehidin cenazesine katılacaksınız.”

“Tabii efendim, ben hemen programımı ayarlıyorum.”

“Sayın Çalışma ve sosyal bakanı, siz Konya’daki şehidin cenazesine katılacaksınız.”

“Efendim benim İzmir’de bir açılışa katılmam gerekiyordu. İsterseniz ben İzmir’deki şehidin cenazesine katılayım.”

“Tamam o zaman, Kültür bakanı, Konya’daki şehidin cenazesine katılsın. Uygun mudur sayın Bakan?”

“Tabii efendim, benim için sorun olmaz.”

“Efendim, ben Samsun’daki şehidin cenazesine katılayım. Biliyorsunuz orası benim seçim bölgem.”

“Tabii olur sayın Gençlik ve spor bakanı. Siz Samsun’daki şehidin cenazesine katılın.”

“O zaman ben de Gıda ve Hayvancılık bakanı olarak seçim bölgem olan Bursa’daki şehidin cenazesine katılayım mı sayın Başbakanım?”

“Tamam siz de oradaki şehidin cenazesine katılın.”

“Efendim, Malatya’lı şehit yok. Ben hangi şehidin cenaze törenine katılayım dersiniz?”

“Sayın Gümrük ve Ticaret bakanı, siz o zaman Kahramanmaraş’daki şehidin cenazesine katılın.”

“Ben Kars milletvekili ve ulaştırma bakanı olarak Kars’daki şehidin cenazesine katılıyorum. Uygun mudur sayın Başbakanım?

“Evet, uygundur.”

“Efendim siz Rusya’daki törene katılacak mısınız?”

“Hayır. Biz o töreni burada yaptık. Zaten Rusya’nın Devlet bakanı, başbakan ve bütün kabine üyelerinin hepsi büyükelçinin cenaze törenine katılacaklar. Biz orada fazlalık yapmayalım. Daha çok cenaze törenine katılırız biz.”

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..