Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Hükumetin statiği sağlam!

 

Ustalık kabinesi diye tarif edilen Bakanlar Kurulu üyelerinin tuttuğu takımlara baktığımda derin bir hayal kırıklığı yaşadım!

Galatasaraylılar çoğunlukta!

Bu nasıl ustalık?

Hastalık bu!

Diyecektim ki ; incelediğimde önemli bakanlıkların Fenerbahçelilerde olduğunu gördüm!

Başbakanımız Fenerli başta!

Yardımcısı Ali Babacan;

Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz;

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek;

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay;

Avrupa Birliği Bakanı Egemen Bağış Fenerbahçeli!

Beşiktaşlıları ve Galatasaraylıları saymaya gerek görmüyorum!

Hükümetin statiği sağlam yani!

Birinci derecede fay hattında olsa da yıkılmaz!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..