Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Hükümetin Yeni Ekonomi Planı Size Tanıdık Geldi mi; Fakire Yardım, İşsize Maaş, İşverene Teşvik

Hükümetin Yeni Ekonomi Planı Size Tanıdık Geldi mi; Fakire Yardım, İşsize Maaş, İşverene Teşvik
 

“Çalışma hayatı ve sosyal politikalar” başlığı altında veriliyor ama sonuçta ekonomi. Başlıklara bakın siz karar verin;

EMEKLİYE İKİ İKRAMİYE
EMEKLİNİN PRİMİ DEVLETTEN
ESNEK ÇALIŞMA GELİYOR
İŞVERENE TEŞVİK YAZILIMI
3.600 GÖSTERGE MAAŞI ARTIRACAK
YENİ ASGARİ ÜCRET
SOSYAL YARDIMLAR KESİNTİSİZ SÜRECEK
GENÇLERE ÜÇ ASGARİ ÜCRET

İşsizliği böyle önleyecek, ekonomiyi böyle düzeltecekler. Yani insanları memnun eder ki öyle oldu oyları kaptılar, ülkenin durumu oy verenlerin umurunda mı, yeter ki devlet bize para versin!

Vatandaş oy vermiş karşılığını verecek, bunları yapmazsa bir dahaki seçimde…

Ülke kazansın ben de kazanayım diyen yok, onlara göre en iyi devlet para dağıtan devlettir,  bir de vatansever olacaklar! AKP de iktidar hastası, yüz yıl daha kal ne olacaksa!

Ne para dağıtması, önce kazanalım sonra dağıtalım der ekonomik seferberlik ilan ederim. Dağları taşları eler ülkemin ne kadar kaynağı varsa ekonominin emrine veririm.

Yok ondan al ona ver, olmayan parayı dağıt, Londralarda ülkemin geleceğini ipotek ederek borç ara!

AKP’ye oy verenler var ya bana bir tek oy vermezler çünkü ben onlara böyle beleşten dağıtmam. Yarım trilyon borcu var bu ülkenin ya! Yılda yüz milyar dolar faiz ödediğimizi biliyor musunuz?

Önce ülke kurtulacak sonra biz…

Bakın aday olayım bir tek oy alamam bu insanlardan. Ülkesini düşünen yok ki, maaşıma zam yapsın ben de ona oy vereyim.

Tövbe billâh böyle vaatte bulunmam, ülkem için çalışacağım derim hepsi o kadar.

Maaşına zam yapacakmışım da bana oy verecekmiş, vermezsen verme! Bir de bunlar vatansever olacaklar! Hep birlikte çalışıp kazansak da böyle dilenci gibi yaşamasak olmaz mı?

AKP ne yapsın CHP ne yapsın millet böyle… Siyaseti düşünüyorum ama sırf halkımızın bu hali yüzünden giremiyorum. Madara olurum valla!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..