Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Hükümlüyüm

Hükümlüyüm
 

Boş duvarlara yaslıyorum yüreğimi, ıslak soğuk, işkenceden yeni çıkmış duvarlara... Sesleri uğulduyor yüreğimde ve isyan ediyor boşlukla boğuşan yenik düşen göz yaşlarım... Nefesim bir hiç oluyor uğruna, hiçlikler dolduruyor yüreğimi, parmak uçlarım acıdan, üşümekten morarmış... Üfleyip ısıtayım desem üflemeye mecalim yok... Hoş, nefesim de sıcak değil eskisi gibi zaten

Buz dağının tepesine bırakılmış, atılmış, terkedilmiş bir leş gibiyim uçurumlarda... Uçurumlar içimdeki boşluklar kadar derin değil… Kıyısız değil, topraksız değil, mavisiz değil..

Yıkılıp giden sessizliğim değil, kelimelerim değil, renklerim değil, çocukluğum desem hiç değil…

Beni büyümeye zorlarlarken kaybettim hiç çocuk olamayan çocukluğumu... Hayat kestikçe mi keskinleştim ben... bunca sevgi, bunca azap, ızdırap bunca savaş bunca hayal yitirdiklerimin arasında.. Minik ellerimin arasında tuttuğum yüzüm nasıl da masumca bakıyordu bana o zalim aynada … Gözlerimi o aynada mı kaybettim ben… Bakarken mi düştü bakışlarım, kimse de tutup getirmedi geri..

Kayıp ilanı versem gelir mi geri.. yıllar geçmiş, hükümsüzdür demeye hükmüm yok ki artık…

Hükümlüyüm…

Ağır yitikler kelepçeli ellerimde ve ayak bileklerimi kesen uzun yollar var . Ayaklarımın altı şiş yürümekten. Dilim susuz, dudaklarım kuru , nefes alamayacak kadar daralıyor boğazım..

Gözlerim hükümlü , sattım onların bebeklerini bir anaya yok fiyatına.. Sadece iyi bak dedim, iyi bak onlara... Islak bıraktım ve yetim ve öksüz ve fersiz…Yoktu seçeneğim, fakirlik işte…kısmetsizlik…

Hükümlüyüm…

En ağır suçu işledim ben, sevmeyi.. Tahammülen sevda öldürmek suçundan yargılanıyor ben ve yüreğim..Ağır mahkeme süreçlerinden sonra kırdı kalemi hakim bey…Etme dedim, yapma dedim, etme… Etti edeceğini kesti cezayı..

Sorgularda kaybettim ben benliğimi, işkenceler vurdu yüreğimden, astılar askıya, bilmiyorum kaç kez copladılar, kaç kez verdiler elektriği…Dayanamadım, konuştum, sevdim dedim sevdim….

Üstüme yıktılar sevdamı ben öldürmüşüm gibi , gömdüğün yeri göster dediler, sustum…

Ben bir şey gömmedim, gömemem dedim…

Çok sinirlendiler, sensizlikle üşüttüler beni….

Ellerimden biri tutarak, tırnaklarımı kanatarak imzalattı zorla dilekçeyi, kanlı göz yaşlarımı ben işte ilk o zaman yuttum..

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=19924980

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..