Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hükümsüzdür artık..

Hükümsüzdür artık..
 

the end


17_07_2008

Dillerim lal kalbimde öyle dokunmayın..


Dillerim lal dokunmayın. Aşkı bende sokulmayın. Başımı bana eğdirdi bu yarayı kanatmayın……….


Dünyada ne günler yaşadım gördüm, bir bahar gibiydim kışlara döndüm. Artık her arzumu karlara gömdüm. Hayat sen ne çabuk harcadın beni. Gençliği gönlümde bitmez sanırdım. Hayat ben hep seni böyle tanırdım çaresi olsa ömür alırdım. Hayat sen ne çabuk harcadın beni. Perişan gençliğim üzgün bakıyor kalbimi bir korku sarmış yakıyor. Şimdi gözlerimden seller akıyor. Hayat sen ne çabuk harcadın beni…..


Off off ve yine off.. kaç kişi var kendi hayatını yaşayabilen, kaçımız sadece kendimiz için yaşayabiliyoruz. Mutluluk yalan mı? Acaba kalbimizi avutmak için uydurduğumuz bir serap mı?

Dayan ey kalbim mutluluk yakın.

İnanma ey kalbim ona attığın her adımda uzaklaşıyorsun. Aslında mutluluk yok. Varsa da asla sen onu bulamayacaksın. Yasaklısın beklide lanetli. Gerçekçi ol artık kapılma. Senin vatanın acı. Yerini bil kabullen ve artık koşma. Senin görebileceğin tek mevsim kara kış. Karların arasında bulduğun birkaç çiçekle avun fazlasını bekleme, isteme. Onu bahar belle. Senin görüp göreceğin bahar o. Elindekilerle yetinmeyi öğren. Mantıkla kavga etme o doğrusunu bilir. Hayatla savaşmayı bırak eninde sonunda hep o kazanır.. Sen mutluluğu tatmayacaksın ama görevin başkalarını mutlu etmek olacak. Onlar için var gücünle savaşmak zorundasın. Bütün enerjini buna yönlendir. Ağlamakta yok. Düşüneceksin beterin beteri var. Şükredeceksin. Kimseden bir şey beklemeyeceksin ne yaparsan kendin yapacaksın. Varsa bir sıkıntın kendin çözeceksin. Seni bir sen anlarsın. Aşk mı? Asla. Böyle bir terim senin lugatında yok. Üç maymunu oynayacaksın görmedin duymadın bilmiyorsun. Hele şarkılar dinleyip dertlenmek daha neler. Senin hakkın mı var yaşamaya, yaşayamadıklarına ağıtlar yakacaksın iç geçireceksin. Ancak bütün bunlara rağmen güleceksin bildirmeyeceksin hiçbir şeyi. Bunlar kulağına küpe olsun. Zamanla kulağında yer kalmayacak küpe takmaya ama sen bir yolunu bulacak ve yinede takacaksın. Eğer bu söylediklerimi yapmazsan seni söküp atarım. Hiç olmamışsın gibi yaparım. Taş koyarım yerine öyle yaşarım.

Seninle de üç gün dünya sensizken de. Bari bu üç günü yalancı bir huzurla geçireyim…

Sn.U

 
Toplam blog
: 15
: 558
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

Meslek lisesi mezunu/maduruyum... Pek çok kişi gibi derin mücadelelerime yüzeysel gülümsemeler ka..