Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Hukuk
 

Hulisi Akşit ve Adliye Sarayı

Dün; ESOB ve AYKAV Başkanı, Aydınspor 1923 yönetim kurulu ve DM'nin saygın üyelerinden değerli dostum (ben öyle olduğunu düşünüyorum) Hulusi Akşit Aydın ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulunmuş..

Özverili gazeteci meslektaşlarımın büyük ilgi gösterdiği değerlendirme ve basın toplantısında Aydın ve Aydın'ın sorunları, ihtiyaçları hakkında görüşlerini açıklamış..

Ancak; ESOB Başkanı olduktan sonra ESOB'un her bakımdan güçlendiğini buna karşın kendisinin yoksullaştığını vurgulamış.

Yoksullaşmasının nedeni ESOB ise inanıyorum ki ESOB üyeleri çok değerli başkanlarının durumunu dikkate alacaklardır...

Değerli dostum ADLİYE SARAYI hakkında da görüşlerini ortaya koymuş ve ;

"ADLİYE SARAYI'nın Ovaeymir ile Osmanyozgatlı Mahallesi arasındaki bir kamu arazisine yapılması görüşünü destekliyorum" demiş.

50 bin esnafın bu kararı beklediğini söylemiş.

Bu açıklama bana göre, esnaf ve sanatkarlarımız adına yapılmışsa şaşırdım..

Kişisel bir açıklama ise sözüm yok..

Benim kişisel görüşüm ise sayın Hulusi AKŞİT'ten farklı..

Adliye Sarayı çevresindeki esnaf ve sanatkar kardeşlerimiz ADLİYE SARAYI'nın başka bir semte kurulmasının karşısındalar.

Ve diyorlar ki;

"Bizleri ayakta tutan Salı pazarı ile Adliye Sarayı'dır"

Diyeceksiniz ki;

"Sence ne olmalı?"

Bazı binalar kentlerin ortak mirası ,simgeleridir. Vilayet Konağı, Adliye Sarayı, Stadyum vd..

Mevcut ADLİYE SARAYI (Konunun uzmanları, mühendisler, mimarlar) yeni bir proje ile büyüyebilir, güzelleşebilir..

Pınarbaşın'dan verilecek bir giriş, Pınarbaşını ve çevre esnafını mutlu eder..

Görüştüğüm bazı mühendis dostlarım bunun mümkün olduğunu vurguladılar..

Birçok devlet hizmet binasının ( Zorunluluk dışında) Aydın Ovası'na inmesi, indirilmesi bir bakıma da RANTÇILARA yarar.

Umarım ki, Sayın Akşit'in açıklamaları ve görüşlerinden ilgililer, yetkililer çok yararlanmışlardır, yararlanacaklardır..

Kendisini kutluyorum!..

(29.12.2011)

www.mucadele.com.tr

 
Toplam blog
: 17
: 391
Kayıt tarihi
: 14.09.11
 
 

Mustafa Çezik, 21 Şubat 1947'de Aydın’a bağlı Köşk İlçesi'nde doğdu. 18 yaşında Aydın'da Müca..