Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Hülya Gülcek şiirim

Hülya Gülcek şiirim
 

Ben,Hülya


Merhabalar,

Bu gün sizlere beni çok duygulandıran bir şiiri paylaşmak istiyorum.

Bu şiir akrostij bir şiir ve Sevgili arkadaşım TÜLİN AKSOY tarafından özel olarak bana yazılmış bir şiir,

Ben okudum ve çok çok beğendim, lütfen sizde okuyun ve yorumlarınızı yazın.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Herkese uzanır güzelim dost elleri

Üstelik baldan da tatlıdır dilleri

Leyleği hep havada görüp

Yıl boyu birlikte gezerler tüm sahilleri

Ablası, yengesi ve yeğenleri

Gezdiği yerleri paylaşır bizlerle

Üslubu yumuşacık ve içtendir

Laf ebeliği yapmaz sözlerle

Can dost gülüşlü gözlerle

Ekrandan gülümser herkese

Kalbi İzmir de atsada o bizdendir.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Harika bir şiir değil mi,

Teşekkürler Tülin can,

Sevgiler, , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...