Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Hümanizm uydurulmuş bir izm'dir. Yaşasın psikopatizm

Hümanizm uydurulmuş bir izm'dir. Yaşasın psikopatizm
 

PAZARTESİ 09.30

Bir işporta tezgahı Satıcı haykırmaktadır.

- Gel vatandaş gel Kuzu bunlar. 1 lira 5 lira 10 lira. Hizmet ayağınıza geldi. Gel gel... Üretim tarihi üstünde, üstelik garanti belgesi yanında. Gel hele gel.  Paslanmaz klırılmaz çelik bunlar. Dokun bey amca korkma dokun, abla çekil ya tezgahı kapatıyorsun yaa! 

-Kardeş ya sizde samuray kılıcı var mı?

- Abi tezgah küçük, çok yer kaplıyor ya. Dur bakıyım şu ilerdeki filanca dükkanda olması lazım.

- Şu bıçak kaça oğlum?

-Ablam senin için bir güzellik yaparız be. On lira versen yeter.

- Kardeş, araba için bir şeyler var mı.

- Abicim, sopa vardı ama kalmamış. Dün marangoza da uğrayamadım. Sana bir güzellik yapalım ya. Kontrol   kalemi versek.

- Ya, git işine hemşerim dalgamı geçiyon. Kontrol kalemi verecekmiş, ulan ben adamın elektrik akımını mı kontrol edeceğim.

- Sen bilirsin baba, bize tav olan çok....

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..