Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Hürrem!

Hürrem!
 

Memleketimde Hürrem fırtınası esiyormuş da haberim yok!

Dün D&R ‘a gittim, şaşırdım! Raflar Hürrem’le dolu! Kanuni’yi adam yerine koyan yok!

Hani ekranlarda gördüğümüz gibi olsaymış gam yemeyeceğim!

Esmer, kısa boylu, hafif kilolu, iri gözlü biriymiş!( Atlas Tarih dergisinin yalancısıyım!)

Ama cilve dersen bin beş yüzmüş!

Kanuniye bu son şıkta hak verdim! Tüm negatif olguları bir çırpıda pozitife çeviren bir meziyettir bu!

Cilve!

Bu konuda gözlemlerim olduğundan bilirim! ( yanlış anlaşılmasın! Gözlem!)

Anlatayım bari!

Teyzemin kocası Almanya’da çalışıyordu! Teyzemi de kaç kez götürmeye kalktı, teyzem inat etti gitmedi! Haklı olarak tuttu bir Alman hanımla evlendi eniştemiz! Bir zaman sonra duyduk ki başka bir hanımla evlenmiş kaçıp Türkiye’ye gelmişler!

Köye gittiğim bir gün önce teyzeme uğradım! Baktım evde sarışın ayın on dördü (ya da on beşi!) gibi bir hanım oturuyor!

“Teyze bu kim?” Diye sordum!

“Alman kumam!” Demez mi?

Lisede Almanca okuduğumdan başladım güya konuşmaya kuma teyzemle!

İyi anlaştık ama!

Aradan zaman geçti yolum eniştenin Üsküdar’daki evine düştü! İkinci kuma teyzemi gördüğümde şaşırdım!

Aynı Atlas Tarih dergisindeki haller!

İnanın aynen şöyle dedim enişteye!

“ Dayı bir şey söyleyeceğim sana! (bizde hala ve teyze kocalarına da dayı denir!) Hadi teyzemi beğenmedin diyelim! İnattır biraz! Ama Alman’ın ne suçu vardı? Buna on çeker ya!”

Güldü!

“Sen anlamazsın yeğen!” Dedi!

Valla yeni anlıyorum!

Cilve Abi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..