Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Magazin
 

Hürrem'in yolu Hastaneye düştü

Hürrem'in yolu Hastaneye düştü
 

Muhteşem Yüzyıl'ın yeni bölümünün dün akşam ekrana gelmemesi merak uyandırdı. Fragmanları dönen yeni bölümü bekleyen ve benim de içinde olduğum fanları büyük hayal kırıklığı yaşadı.

İddiaya göre, dizinin çekimlerine Meryem Üzerli'nin rahatsızlığı sebebiyle ara verildi. Genç oyuncunun 'Tükenmişlik Sendromu' teşhisiyle Berlin'de bir klinikte tedavi gördüğü öne sürüldü.

  

Güzel oyuncu, yaşadığı zor günleri ve yorgunluğunu Kristal Fare Ödülleri gecesinde dile getirmiş, samimi itiraflarda bulunmuştu..

"Uzun zamandır aynaya baktığımda Hürrem'i görüp, Meryem'i özlüyorum. Bu ödülün zamanlaması çok iyi oldu.. Bazen psikolojik olarak çok yoruluyorum, bazen bu hayat hiç kolay değil bazen çok kolay. Bazen günlük hayatta bir şeye tutunmak çok kuvvet verici bir şey ve şu anda Kristal Fare'yi tutabiliyorum, çok güzel geldi bu ödül bana..." demişti.

Tabii bu sadece bir bilgi doğru kesin değil ama öyle birşey varsa güzel oyuncuya geçmiş olsun diyorum.

Peki bu Tükenmişlik Sendromu ne?

Tükenmişlik sendromunda yaşanan duyguların, depresyondaki umutsuzluk, çaresizlik, boşluk, hastalık v.b. duygular ile benzerlik taşıdığı ifade edilmiştir. Tükenmişlik belirtilerinin çeşitliliği ve tükenmişliğin gizli bir süreç olması bu sendromun tanınmasını zorlaştırmakta, depresyon, anksiyete, stres gibi durumlarla karışmasına neden olmaktadır. Bu nedenle tükenmişlik depresyonla çoğu zaman iç içe gelişebilmektedir. Bir başka deyişle, tükenmişlik kişinin kendi içine çekilmesi, çevresine karşı ilgisini kaybetmesi ve başarısızlık duygularını yoğun olarak yaşaması olarak ele alınabilir.

 

<><>

 
Toplam blog
: 40
: 1163
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

1999 doğumluyum. Yazmayı,okumayı çok seviyorum. ..Düşündüklerimi hissetiklerimi insanlarla yani s..