Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '11

 
Kategori
Siyaset
 

Hürrem Sultanın intikamı

Hürrem Sultanın intikamı
 

CHP nin hazırladığı Ekonomi raporu, bıçkın köşe yazarlarımız tarafından beğenilmedi. Biri diyor ki: "88 yılı, 8 yıl ile mukayese etmişler. Ne yapacaklardı? 8 yılı, Osmanlı ile mi mukayese etselerdi? Padişahın maaşı ne kadardı, Başbakanın ki ne kadar. Cariye açığı ne demek, cari açık ne demek? Reşat altını var da, Recep altını niye yok? Kaput bezinin endazesi kaç akçe idi, şimdi kaç TL? Kılıçdaroğlu, asıl işini bırakmış, defterdaroğlunun işi ile uğraşıyor. Sen Paşalara kılıç yetiştir bre Başkan, akçeyi, altını, arşını, endazeyi, bırak başkaları düşünsün. 

Ben, en çok da, bu Cari açık zamazingosuna takılıyorum. Ne demek bu cari açık? Neden kanserli hücre gibi hep büyüyor? Büyümesi iyi bir şey midir? Bana göre, cari açığın büyümesi demek, gariban vatandaşın, yırtık donuna, yama üstüne yama vurması demek. Vatandaşın elinden, iyne iplik düşmeyecek, demek. Vatandaş, bir yandan donuna yama vururken, bir yandan da, Başbakanın İtalyan ruganlarının altında oluşan delikleri yamalamak zorunda kalacak, demek. Bilmem anlatabildim mi. Emekliyim, param yok. Parasız yaşamanın gizemini çözmüş biri olarak, ekonomiden iyi anlarım. 

Seçimden hemen sonra, ekonomik krize dokunmuş ve paranız varsa, harcamayın uyarısında bulunmuştum. AKP nin yanaşması ve Recep Tayyip in bendesi olan biri, bana çok kızmıştı. Nedense ortalıkta gözükmüyor. Dolarını ve Avrosunu saymakla meşguldür her halde. Kısaca demem o ki: Bu iktidarın sonunu, cari açık getirecek. Osmanlının sonunu, cariye açığı getirmişti. Balkanlardan, Avrupadan cariyeleri der dest edip getirdiler, soyumuz sopumuz dumura uğradı. Bu gün, Atatürk ün, "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" sözüne, gıcık olanlar giderek çoğalıyor. Hürrem Sultan, intikamını alıyor. Bir zamanlar, Viyana kapılarına dayanır, cariye açığımızı giderirdik. Şimdi, bizim kapımıza dayandılar. Kürtler bile, Ankara önlerindeler. Başbakan, İmralı Kontu ile, çetin pazarlıklarda. Adam doğru söylüyor. 8 yılı, 88 yıl ile karşılaştırmak yanlış. 8 yılı, 800 yıl ile karşılaştıracaksınız. Bu sekiz yılın, 88 yıl ile, uzaktan yakından ilgisi yok. Adam bir de soruyor: Yeni CHP bu mu? CHP, CHP dir. CHP nin, yenisi eskisi olmaz. CHP, ATATÜRK ün kurduğu bir partidir. Yeni Cumhuriyet olmayacağı gibi, yeni CHP de olmaz. Daha doğrusu, yeni ATATÜRK olmayacağı gibi. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..