Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Hürriyet Gazetesi’ndeydim…

Hürriyet Gazetesi’ndeydim…
 

 

Nasıl güzel bir duygu anlatamam sizlere.

Eski bir yarenle kavuşmuş gibi.

Özlediğinle elele gibi.

Burnunda kalan o eski kokuyu yeniden koklamak gibi.

En önemlisi başkalarını kıskanmak gibi…

 

Hürriyet Gazetesindeydim. Uzun yıllar sonra büyük bir gazetenin kapısından girmek beni bir hayli heyecanlandırdı. Ne güzeldi. Sanki dizlerim titriyor gibi geldi, sanki nefesim kesiliyor gibi geldi.

Şükrettim Allah’ıma, adımımı içeri attım…

Eski dostları ziyaret, çok iyi geldi bana.

Özlediğim sohbetlerde daniskası oldu.

Ruhumu yeniledim, kendimi şarj ettim ve geldim…

 

Bugün Hürriyet Gazetesi’indeydim…

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....