Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Hüseyin Üzmez üzülmesin sevinsin

Hüseyin Üzmez üzülmesin sevinsin
 

ALLAH KURTARSIN


Bursa 4. Ağır Ceza Mahkemesi 14 yaşındaki kız cocuğunu ‘cinsel istismar ve cinsel amaçlı hürriyeti tahdit’ suçundan yargıladığı Vakit Gazetesi yazarı Hüseyin Üzmez'i 15 yıl 9 ay hapisle cezalandırdı. Mahkeme heyeti Hüseyin Üzmez’in cezasını mahkemedeki iyi halini göz önüne alarak 13 yıl 1 ay 15 güne düşürdü.

Mahkeme heyetine savunmasında şunları söyleyen Hüseyin Üzmez “Allah'a yemin ediyorum doğru söylüyorum. Sizlerde olumlu bir hava var. Sizleri sevmemek mümkün değil. Ben Allah'ın adaletinden sonra mahkemenin adaletine güveniyorum. Siz birazdan karar vereceksiniz, onlar intikamlarını alacaklar. Sizin yerinizde olsam ben tutukluluk halini kaldırır, davayı ertelerim. Bunu derseniz bütün dünya sizden bahsedecek. Bunu deseniz ne olur? Bizim kardeşimiz başbakan biraz sesini, kıyafetlerini değiştirse, gözlük taksa, bir yere gitse kimse tanıyamaz. Ama beni her yerde tanırlar. Alaca dana gibi olmuşum. Böyle bir şerefle karşı karşıyasınız. O şerefi tepmeyin lütfen." doğal olarak bu karara üzülmüştür.

Mesela diyorum Hüseyin üzmez Türk adaleti yerine Almanya’da yargılansa idi ne ceza alırdı. Fransa’da Hollanda’da İsveç veya Norveç’te yargılansa idi hangi şartlarda kaç onlarca yıl cezaya mahkum olurdu bilmiyorum. Yine Amerika’da bir zenci tacizci olarak yargılansa idi ne kadar ceza alırdı. Amerikan ceza evinde nasıl psikolojik baskıya ve şiddete maruz kalırdı. Başkaca Afganistan’da yargılansa idi ne ceza alırdı! Kırbaçlanarak veya taşlanarak öldürülür müydü, bilmiyorum. Yine cok özlem duydukları İran veya Suudi Arabistan’da bu suçu işlemiş olsaydı nasıl cezalandırılırdı. İran, Afganistan, Amerika, Suudi Arabistan da olanları izledikten sonra Hüseyin Üzmez iyi ki Türkiye’de yaşıyorum diye sevinmesi gerekir. Allah kurtarsın.

 
Toplam blog
: 30
: 706
Kayıt tarihi
: 05.08.08
 
 

1958 doğumlu İst üniversitesi mezunu. Tenis ve siyaset ilgi alanı. Belgesel tutkunu. ..