Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Hüso da artık Blog'ta

Hüso da artık Blog'ta
 

Foto:E.Muhammed Doğan


Hüso merhaba

ooo selam abla nasılsın.

İyiyim sağol, sen nasılsın, n'apıyorsun.Sıkıntılı görünüyorsun.

N'apalım abla hesap kitap işleri, doluya koyuyorsun almıyor, boşa koyuyorsun dolmuyor.Verdikleri üç kuruş yetir yetirebilirsen.Sıkıldım, bunaldım, daraldım yok mu bunları şikayet edebileceğim içimi dökebileceğim yerler yahu.

Olmaz mı...Var tabii...İçini de dışını da doya doya dökeceğin yerler çokkkk.

Nasıl yani abla...

Blog diye bir şey duydun mu?...Bloğun var mı senin?

Ne diyon abla sen, benim iki göz derme çatma gecekondumdan başka bir yerim yok.

Yok yok öyle değil...Sen yanlış anladın...Bilgisayarınız ve internet bağlantınız var di mi?

Var var...Zar zor denkleştirip çocuklara toplama bir bilgisayar aldıydım...Devlet senin halinden anlıyor mu.Var mı yok mu diye sormuyor...Şimdi ki ödevlerin çoğu internetten yapılıyormuş bende mecburen bir tane aldım bebelere, o internet yerlerinde dolaşmasınlar diye.

Hah iyi yapmışın...Tehlikeli o yerler o yaşta ki çocuklar için.Şimdi internet sitelerinde bazı sayfalar var.Blog deniyor bunlara.Buralara üye oluyorsun.Sen de blog yazarı oluyorsun.

Üyelik müyelik diyon abla...Parayla pulla olmasın bu işler öyleyse hiç bulaşmayayım ben.

Yok yok ücretsiz üye olabiliyorsun...

Pekii ben bu işten para kazanabiliyor muyum?

Hayır maalesef, biliyorum parayı çok seviyorsun ama sana da para veren yok.Sadece sen yazdığın yazılarına gözün gibi bakacak sahip çıkacaksın.Çünkü onlar senin en değerli hazinen olacak....
Dur dinle de sözümü kesme...

eee sonra...

Sonra bu sayfalara, sıkıntılarını, üzüntülerini, sevinçlerini, anlatmak istediklerini, paylaşmak istediklerini, gezdiğin gittiğin yerleri belli kurallar içerisinde, kimsenin onuruna şerefine zarar vermeden, küfür, kötü sözler sarfetmeden yazabiliyorsun.Senin yazdıklarını başkaları okuyor, sen başkalarının yazılarını okuyup yorumlar yapabiliyorsun, fikir alışverişinde bulunabiliyorsun.Yani içini rahat rahat dökebilirsin buralarda.

Yapma yav abla...Şimdi ben aldığım üç kuruşla peynir alsam, zeytin alamadığımı, ayda bir kez bile eti zor gördüğümü, bebelerin okul masraflarına yetişemediğimi, elektriğe, suya, oduna kömüre gelen zamları, içme suyunu bile parayla aldığımıza çok kızdığımı, köyde ki tarla mevzularını, naciye ile kavgalarımızı, cocukken köyde davar güttüğüm günleri her birşeyi yazabilir miyim buralarda?

Tabi ki yazabilirsin Hüso...Hem sadece bu iç karartıcı şeyleri değil aşk meşk konularını da yazabilirsin.

Aşk meşk işleri bizden çoktannn geçmiş abla...

Niye öyle diyon Hüso yengeyle birbirinizi çok seviyorsunuz ki boy boy çocuklarınız var.Ben sayamadım valla.Aşk meşk olmasa bunca çocuk bu yoklukta:)

Sorma abla sorma ''zengin parayla fakir karıyla oynarmış'' derler bizim de o misal işte

:)))))))

Her neyse, kafama yattı şu blog işi.Sen beni oraya bir kaydediver de bende yazayım birşeyler.Bak elektriğe yine % 30 un üzerinde zam yapmışlar çok sinirlendim yazayım şunla ilgili bir şeyler.Diyeyim ki söndürün şu ampulleri kökünden.

Bir şey gerekli mi kayıt için.

Yok sadece ya bir rumuz, ya da istersen gerçek adın ile kayıt olabilirsin.

O zaman yaz abla ''ne bitmez çilem varmış'' diye rumuz mu diyon ne diyon.

:)))

Hüsom da ilginç olurdu be Hüso...
 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..