Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Hüsüüün Abiden İnciler...

Hüsüüün Abiden İnciler...
 

En sağlamı çürüyene dek devam...


İnciler döktürmek herkese nasip olmaz...

Önce,makam ve mevki sahibi olacaksın...

Gerdan kırıp,göbek kaşıma konusunda mahir olacaksın...

Bir de dokunulmazlığın varsa senin keyfine diyecek yok...

Blog yazarının hukuksal yönden bir güvencesi var mı ?..Yok...

Öyleyse bizim inci döktürmeye hakkımız yok...

........
İncili Çavuş bir zamanlar Osmanlı elçisi olarak Fransa'ya da gönderilmiş.
İncili'nin kara kuru kılığına bakarak küçümseyen Fransa kralı demiş ki:

- Bana senden başka gönderecek adam bulamamışlar mı ?..

İncili Çavuş şu cevabı vermiş:

- Osmanlılar, adama göre adam gönderirler.


-Beni de sana göndermelerinin sebebi bu olsa gerek !..

...........

İncili Çavuş ,incileriyle tarihe geçmişti.

Hüsüün Abi de tarihe geçti.

Dün yine inciler döktürdü:

* Bundan kellü sarkık bıyıklı asker özel orduda yer almayecek...

* Devlet ve millet adına kurusıkı atılmayecek...

* Özel askerler,badem yağıyla yağlanmış;badem bıyık bırekecek.

* Yeşil bere değil;yeşil takke takecekleer...

* Bu askeri ademoğuları kesinlikle uzun namlulu tahta dabanca kullenmeyecekler...

* Hatta bunlar özel arabalarla neyim gezip; Altaydan gelen yiğitler gimi hava atameycekler...

* Bu ademoğulları kesinlikle işkembe yemeyecekler ve işkence neyim yapameycekler...

* Çünküm halkımız bunlar yüzünden ,kızıp dağa davşan avlameye çıktı...

* Çeyizlik kırmızı halılar hep elimizde kaldı...

Sorular üzerine aldı sazı...

.........

Kardak dediğin bir kaya /

Çık üstüne kafanı torpağa daya /

Şapla şekeri birbirine karıştırma /

Ver gitsin ,gadeşim sevinsin Palikarya /

Madem paran yoktu niye bindin bota /

İşini bil kredi kartınla benzin alma /

Sonra,çekilme hesaba,kitaba /

Ben o zaman bakan olduğum halde /

Hiç karıştım mı etliye,sütlüye /

İşimi becerip geçiveedim partiden partiye/

Her dönemde bakan oluvediiimm haydeee/

Uyuttum çocukları LGS lerle ,SBS lerle /

Partim karşı çıksa da benim neyime /

Ben yaptıysam oldu ;kime ne ?..

Ben de dışardan bitirdim üniversiteyi /

Kullan kafanı ,sen de bitir medreseyi //

..........

Ve inciler...İncir çekirdeğini bile dolduramadan sürdü gitti...

Bizde bu ense oldukça...

Daha da süreceğe benzer...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..