Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Sağlık
 

HUYSUZ BACAK SENDROMU

HUYSUZ BACAK SENDROMU
 

HUYSUZ BACAK SENDROMU


“HUYSUZ BACAK SENDROMU” RAHATSIZLIĞINA ÇÖZÜM !

Çekenler bilir ne illet bir hastalıktır bu “huysuz bacak sendromu”.

Tıp dünyasınca adı “huysuz bacak sendromu” konan bu hastalık, İnsana hayatı zehir ediyor. Eskiden beri var olan ama son zamanlarda en yaygın olarak duyulan ve de pek çok insanda var olan bir rahatsızlık.

Genellikle, genetik olarak kalıtımsal bir hastalık olarak nitelendiriliyor ve tıbben kesin bir çözümü olmadığı söyleniyor.

Yıllardır sürekli olarak ayakta çalışmaktan dolayı çektiğim bacak ağrısı bir yana, en olmadık zamanda ortaya çıkan, genellikle istirahat anımda, bilhassa da yatağa yatıp tam uykuya geçecekken, bacaklarımdaki damarlarların çekilip, karıncalanması, uyuşma benzeri bütün huysuzluğu ile geceleri bana zehir eden bu rahatsızlığın bir tedavi yöntemi olması gerektiğini düşünüyordum.

Doktorların verdikleri ve sürekli kullanılması gereken ağrı kesicilerin, vitamin haplarının da yararı olmaması bir yana, ilaçların yan etkileri nedeniyle karaciğer ve böbrekleri tahrip etmesi olasılığı pisikolojik olara da beni son derece rahatsız etmekteydi.

Denemediğim yöntem kalmamıştı bu illet hastalıktan kurtulmak için. Ama sonunda başardığımı sanıyorum.

Sağlık yönünden de son derece faydalı, sağlıklı bir yöntem.

Uygulamaya başladığım 15 günden beri dünyam değişti. İlk günden itibaren olumlu sonuç aldım. Artık bacaklarım huysuzlaşmıyor, tedirginlik hissetmiyorum ve en güzeli geceleri huzurlu derin bir uykuya dalıyorum ve 6 saatlik bir uyku süresi sonun da sabah dinç bir şekilde uyanıyorum. Gün boyunca da ayak ağrısı hissetmiyorum

Bu rahatsızlığı çeken birkaç tanıdığım dışında, geçen gün bankada karşılaştığım ve sürekli bacaklarını ovuşturan yaşlıca bir beyle yaptığım sohbette onun da aynı rahatsızlıktan muzdarip olduğunu anlayınca uyguladığım yöntemi kullanmasını söylemiştim. Birkaç gün sonra tesadüfen çarşıda karşılaştık ve bacaklarının rahatsızlığının nasıl olduğunu sorduğumda çok iyi olduğunu bacaklarındaki huysuzluğun kalmadığını ve çok memnun olduğunu belirtti. Dua etti bana.

Belki Tıp, bu hastalığa benim çözüm olarak bulduğum yöntem için bir ad vermiş olabilir ya da verecektir.

Şimdilik, benim kurtulduğumu sandığım bu illet “huysuz bacak sendromu” rahatsızlığı çözümü ve tedavisi ile ilgili yöntemimi bir süre daha uygulayıp sonucundan kesin olarak emin olduğumda bunu herkesle paylaşacağım.

Saygılarımla,

O.Merih Parlak

 
Toplam blog
: 405
: 2124
Kayıt tarihi
: 30.11.07
 
 

1952 Ankara doğumluyum. Blog sayfam, sevgiye, saygıya, önem veren erdemli kişilerin buluşma mekanı o..