Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '14

 
Kategori
Aile
 

Huysuz ve Tatlı Kadın

Huysuz ve Tatlı Kadın
 

Özledim seni. Hiç kimseyi özlemedigim gibi.. Burnumda tütüyor kokun, limonlu dondurmalarını özledim.

Saat 9 iken kalkın kalkın 11 oldu demelerini özledim. Pamuk tenine dokunmayı, seni öpücüklere boğmayı, sarı saçlarını, en fazla da derin derin bakan fıstık gözlerini özledim. "Ayy canım sen mi geldin?" deyip sonra teyzeme dönüp kim bu be diyen dilini özledim. Televizyonda herhangi bir film izlerken sıktıkları parfümün kokusu buraya kadar geldi diyen komedi suratını özledim. Araba yıkanırken çantanı önüne koyup "ayy su gelecek" diye korkan düşünceni özledim. Bulaşıkları bile o yaşta kendin yıkayıp bana bırakmayan o ince düşüncelerini özledim.Telefon çalınca ayy üstüm müsait değil" deyip geç açmalarını özledim. Beni sürekli hayalinde birilerine yakıştırmanı özledim. Benim mezuniyetimde dikeceğin kıyafeti hayalinde canlandırmanı özledim. Çiçekleriyle bebeği gibi konuşan kadını özledim. Yogun bakımda bile hasta nereli diye soran doktora gözü kapalı "Tarsusluu" diye nara atan kadını özledim. Hastanenin pamuk prensesini, mahallenin baş müdavinini özledim. Balkonda otururken durduk yere gözyaşlarını akıtan biz sorduğumuzda ise aşağıdan geçen herhangi bir arabayı gösterip bu kızın çeyizi az diye ağlamalarını ve bizi kahkahalara boğmanı özledim. Üstümde gördügün her şeyi bana da al diyen getirdigimde ise ben bunları giymem diyen huysuz kadını özledim. Dedeme deli gibi aşık olan hatunun, dedemin onu yavrum diye sevişlerini hatırasında canlandırmasını özledim. Aman oraya oturma deden orda diye beni korkutmalarını özledim. Sol elini sevmeni izlemeyi özledim.
 
Beni koklamanı, sarım sarım diye göğsüne bastırmanı özledim. Yırtık kot giydiğimde bu çocuğun hiçbir şeyi yok diye ağlayan gözlerini özledim. Eve gelen her erkeğe damat gözüyle bakıp munzur bakış fırlatmalarını özledim.
 
Nilay "Muratgilin damından atlayamadım" diye komiklik yaptığında o Murat'ı 1 yıl boyunca sorup Nilay'ın sevgilisi olarak hayalinde canlandırmanı özledim. O küçücük dünyanda hergün aynana bakıp tarağınla saçlarını tarayıp kendini iyi hissetmeni hissetmeyi özledim. Yastık altı banka hesaplarını, o hesapta bir sorun çıkınca hep paramı alıyorsun diye teyzeme ani çıkışlarını özledim. Zemin katta oturmana rağmen her pervaza dayandığımızda aşağı düşeceğiz diye yüregi hoplayan kadını özledim. 23 yıl boyunca evinden çıkmayan ben o evin huzur kokusunu özledim.
 
Adile Naşit'imi, pamuk hatunumu, anneannemi, annemi özledim.
 
deli kızın uslandı..
 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..