Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Huysuzum, mutsuzum, huzursuzum

Huysuzum, mutsuzum, huzursuzum
 

Unutamıyorum
Gözlerim doluyor, kafamda bin türlü düşünce.
İlk günden beri gitmiyor gözlerimin önünden o fotoğraf.
Neden hala savaş?
Niye canlar ölüyor?
Nedir bu paylaşılamayan?
Huysuzum, mutsuzum, huzursuzum...
Evini yurdunu bırakıp, kaçıp bilmediğin bir ülkeye beş parasız gitmeyi hayal etmeye çalışıyorum.
Yüzyıllardır yaşanan katliamları, göçleri, acıları düşünüyorum.
Günümüzde her şeye çare varken vicdansızlığın çaresi yok.
Hayretlerdeyim!
İsyanlardayım!
Hayat devam ediyor, işimizde, gücümüzde, kendi kavgamızdayız
Her boş kaldığımda zihnimde, gözlerimin önünde kıyıya vurmuş minik beden.
Koşup oynaması gerekirken,
Kahkahalarla gülmesi lazımken can vermiş minik bir yavru.
Kim bilir nasıl korktu, nasıl çırpındı
Öldün çocuk sen öldün
İnsanlık öldü.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..