Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Huyuna gidince Cebrail

Huyuna gidince Cebrail
 

Şarkılarda, filmlerde, dizilerde... Dizilerdeki aşka bakıp vay be ne aşk ama, hem yakışıklı çocuk, hem içi güzel. Kızlara bakıp güzel, fettan birşey bu işte.
O cazgır güzelin hareketleri de hep bizim etrafımızdaki bir güzelde denk düşer nedense. Bak aşkım ben bundan bahsediyorum işte. Sen bana kızıyorsun ama burada da aynısı, görmeden anlamıyor insan ne yaptığını.
Sen bilmezsin ben gözünden anladım, bir bakışta ama yok anlatamadım ki derdimi deriz.

Yakışıklı çocuk için ise ne romantik, ne duygusal, zengin, düşünceli deriz. Madem beni beğenmiyorsun da niye benle geziyorsun, hayır kıskanmıyorsun da niye cazgır selam verdi diye üç gün trip atıyorsun arkadaş ben anlamıyorum ki.
İş sende bitiyor denir ama o sende kısmını kimse çözemez hep diğerindedir iş niyeyse : )

Bunlar başladı mı bir kere devamında alınan hediyeler, evlenme teklifleri kakılır erkeğin başına. Bak gördün mü nasıl bir teklif aldı kız, beklemez tabi hemen evet der.. Ne romantiklik Allah'ım, ne tatlılar. Ama bizde nerdee?
Sen geldin evlen benimle ben de dedim olur.. Evlendik, şimdi ki aklım olsa ohooo denir ya! Ne olcaksa gönül gene sendeki aynı gönül değil mi? Evlenince emaneten olanı geri mi verdin? Aklına ne oldu peki şeytan aldı götürdü sanırım : )
Güzel bir gönül alma işlemi olmadan da geri gelmez bekleme...
Çocuk kızı aldatmış olsun o dizide aman olmasın öyle birşey lütfeen aile faciası ya! Hele bir de diğer kadınla buluşmaya gittiğinde attığı bir yalan sizin söylediğinizle örtüşsün vay halinize o zaman! Evde yemek yemek mi bir süre unutun, sabahları günaydın çok zor ve üzülerek söylüyorum ki koltukta yatmayı zevk olarak görmelisiniz. Yoksa Ahhh bu hayat çekilmez:)

Tam tersi durum olduğunda eğer olursa erkekler sakın ola siz birşey demeye kalkmayın acısı kötü çıkar, benden söylemesi. Kadın eşini dizide aldattı bak gördün mü dendiğinde ne yani sen bana güvenmiyor musun, nasıl o karakterle beni kıyaslarsın, yazıklar olsun cümleleri daha hafif olanlarıdır haberiniz ola.. Veee işte güvenmeyi öğrenene kadar cezanızdan payınızı alırsınız!
Çok acıklı bir şarkıda neden ağlar kadın ve öylesinedir ama erkek duygusallaşsın birazcık anlam aramadan durmayın.. Kim geldi gene aklına hee anlamadım, duyamadım.. Hem cevap vermiyorsun hem hala duygusal duygusal duruyorsun.. Anlamadım ama neyse denir. Yaşanılan o ömür her duyulan şarkıda size biraz daha uzun gelebilir, hazırlıklı olmak gerek!

Erkekler yüzeysel düşünürler diye kızılır aslında doğru olanı yaptıkları sadece onlarlayken inkar edilir. Şarkı dinlediniz ve ağladınız diye size kapris yapmazlar, filmdeki kadının içindeki canavarda da sizi asla bulmazlar..
Kadınları söylemeye gerek yok bence melektirler herdaim, huyuna gidince Cebrail , gitmeyince Azrail : )

 
Toplam blog
: 12
: 433
Kayıt tarihi
: 22.03.12
 
 

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümü ile İşletme üzerine eğitimimi tamamladım. Yazılı..